telový peeling od Rituals



O značke Rituals som už na blogu básnila. Nádherná vôňa, ktorá na mňa kedysi vybehla z adventného kalendára, mi odvtedy prirástla k srdcu. Sakura, japonská čerešňa, je súčasťou starobylého japonského rituálu Hanami. Hanami je oslava života a krásy, ktorá spočíva v pozorovaní kvetov sakury. Takto to môže znieť zvláštne, no koľkokrát ste sa aj vy zastavili, aby ste si aspoň na krátku chvíľu vychutnali krásu a vôňu kvitnúcich kvetov? Čo také kvitnúce magnólie? Nepristavíte sa a neurobíte si pár fotiek? V Japonsku sa ľudia vyberú na miesta známe svojimi sakurami, dajú si pod kvitnúcimi čerešňami piknik, obdivujú ich krásu a vychutnávajú si život. A veľa ľudí sa snaží urobiť tie najlepšie možné fotky. My si poďme dať Hanami v kúpeľni.



Mimochodom, rituál. Značka Rituals pomenúva všetky svoje línie produktov podľa rituálov z celého sveta. The Ritual of Sakura samozrejme vonia čerešňovými kvetmi, ktoré dopĺňa ryžové mlieko. Spomedzi ostatných línií, ktoré som zatiaľ vyskúšala, sa mi veľmi páčila aj vôňa Ritual of Ayurveda, ktorá spája sladký mandľový olej a bazalku.



Telový peeling Sakura obsahuje cukor a výživné oleje. Vďaka tomu je vhodný aj pre suchú pokožku, ktorú tieto oleje popri peelingu vyživujú. Peeling má typickú nádhernú vôňu, ktorej sa už tri roky neviem nasýtiť. (Spomínala som Vám, že aj moja "jar" na riad je Sakura a hneď vedľa nej mám aj veliký krém na ruky Sakura? hihihi) Peeling má veľmi bohatú textúru, naozaj pôsobí ako zmiešaný olej a cukor. Používa sa príjemne a príliš neškrabe. Keď som ho prvýkrát otvorila, ostala som trošku zaskočená. Čakala som niečo celkom odlišné, keďže peeling z rady Sakura som už doma mala viackrát. Ten úplne inak vyzeral aj trošku inak aj voňal. Neskôr som si uvedomila, že sú v tejto rade dva peelingy - cukrový a ryžový. Úprimne, lepšie spomienky mám na ten ryžový.



All in all? Podľa mňa je to peeling, ktorý poctivo drhne a robí svoju robotu, ale zároveň vyživuje. Vhodný najmä pre majiteľov suchej kože a pre lenivé tvory. Hoci mám obľúbenejší peeling, nemám mu čo vytknúť a s čistým svedomím ho odporúčam.

Ak si chcete zaspomínať, tu je link na článok z prvého stretnutia s Ritual of Sakura.



a short summary in English

Rituals lured me three years ago with a gorgeous smell coming out of my advent calendar. I've been in love with their beautifully fragranced products ever since. The Ritual of Sakura line is inspired by the Hanami - a Japanese ritual of cherry blossom viewing. It has a sweet scent of cherry blossoms and rice milk. The peeling has a very rich texture. It is based on sugar and softening oils. It's great for dry skin, as it exfoliates and nourishes at the same time. Although this peeling did not dethrone my other favourite peelings, I really enjoy using it and would totally recommend it. I think it's a great peeling for dry skin, as well as for the lazy crew who appreciate the two-(jobs done)-in-one.

Komentáre