Svatý grál : the Honest Company

Keď ste o šiestej ráno na letisku v Texase s hnačkou a neschopní prijímať akúkoľvek potravu, na duty-free nemáte náladu. Ani ak máte päť hodín času. Ja som sa hecla. A natrafila som na svätý grál. Medzi záchodom a záchodom som pár kľudných minút strávila pri automate the Honest Company a čítala si o každom produkte v ponuke. Hentotok som si následne narvala do posledných voľných špár v batožine:




The Honest Company spoluzaložila Jessica Alba a asi aj vďaka tomu sa značka vyšplhala v krátkom čase veľmi vysoko. Veľmi vysoko. A tiež si už stihla prejsť nejakou tou žalobou o odškodné a ohováraním. Všetko jedno, ja som v tej chvíli o nich videla prvýkrát a veľmi sa mi páčili neprehnaným rastlinným dizajnom a zložením plným olejov, prírody a iných buzz words, ktoré mám nesmierne rada. Po nákupe som si okamžite urobila letiskovú refresh hygienu ich utierkami a olejom a zatvárila sa ako zamilovaný emoji.



Neviem, či sa patrí začínať od najlepšieho, ale OMG. Organic shave oil. Padám na kolená a prosím o doživotné zásoby. Nie, nikdy ma nebavilo kupovať si peny na holenie, lebo som mala pocit, že vydržia max tri použitia. Áno, vždy som mala problémy s mini vyrážkami a zarastenými chlpmi. Nie, nezahadzujem jednorazové žiletky po jednom použití. Áno, holiť sa s kokosovým olejom je super, až na nepraktickosť balenia. Zhrnuté, zrátané, organic shave oil je najviac. Najviac. Má chutné spratné balenie s dávkovačom, akurátne olejovitú konzistenciu, ľahko sa rozotiera a vonia eukalyptom. Veselo ho používam v sprche, lebo olej a voda sa nemusia, takže ho prvá kvapka nespláchne dolu odtokom. Žiletky len tak kĺžu, pokožka je plná živín a obalená ochrannou vrstvou oleja. Chlpy toľko nevrastajú, Bublina žiari šťastím. Ešte viac mi žiaria oči, keď si pozerám jeho zloženie. 15 olejov, mentol, šťava z aloe, vitamín E. Nič menej, nič viac. OMG.




Cutiepie číslo dva je organic body oil. Oleje, oleje, oleje, plus extrakty z kvietkov. Čistá príroda, čistá láska. V zložení ma zaujalo najmä avokádo, jojoba, grep a tamanu. Olej z tamanu pochádza z Polynézie, čo mu dodáva dostatok exotiky a prezýva sa aj olej z listov krásy. No nekúp to. Malé odporúčanie - negooglite obrázky - sú tam mega nechutnosti. Oleje na telo používam už dlho. Mám ich oveľa radšej než telové mlieka a pod. Priznávam, že tento ma neohúril. Buď je to vôňou, alebo tým, že je dosť mastný, trošku dlhšie sa vstrebáva, a ja si nemôžem dovoliť chodiť po byte nahá.



Na tretej pozícii je honest conditioning detangler. Môj malý splnený sen - detangler na vlasy som chcela odkedy som v heme videla ten pre deti s vôňou jahôdok. Mám krátke vlasy, ktoré sa nechlpia, ani neuzlia. Striekam si ho len tak pre radosť z jeho nádhernej sladkej vône. V zložení sa nachádza quinoa, čo je mi veľmi sympatické a zanecháva to vo mne nádej, že moje vlasy netrpia podvýživou. Tiež som prišla na to, že v angličtine existuje pre odstávajúce vlasy výraz cowlick a tento sprej mi proti nim pomôže bojovať. Aj keď ich nemám. Neobsahuje samé oleje ale aj typickejšie kozmetické ingrediencie a vlastne už by som si ho nekúpila. Len si želám, aby aj body oil tak krásne sladučko voňal. Ach.



Posledné, no nie najmenej sú body wipes, ktoré som dostala k nákupu zdarma. Teraz sa priznám k mojej recyklátorskej mánii - po použití ich periem a žehlím a znova používam pri odličovaní a čistení pleti. Recycle, reuse, reduce!

Ak ktokoľvek máte prístup k tejto kozmetike bez 15 eurového poštovného, volajte, píšte, mejlujte, kričte.

Komentáre