3


GLAMGLOW Super Mud Clearing Treatment


Značka známa medzi hollywoodskymi celebritami vďaka bahenným maskám a starostlivosti o pleť. Produkty vznikli v roku 2010 ako rýchla záchrana pre problematickú pleť pred natáčaním. Rok trvalo, kým sa Glamglow rozšíril z exkluzivity zákulisia Hollywoodu medzi bežnejších ľudí. Medzičasom povyhrával kopec ocenení a stal sa velikým pojmom. Ako viac nadšená by som z tohto testu mohla byť?


Čo sľubuje? Super Mud Clearing Treatment bojuje proti bežným nedostatkom pleti ako nečistoty, vyrážky, škvrny, alebo vrastené chĺpky. Neuberá pritom pleti z prirodzených olejov a tak jej zachováva žiarivý vzhľad. Používa sa buď lokálne, alebo ako komplexná maska. výsledky by malo byť vidno hneď po prvom použití.


Glamglow vyzerá na tvári veľmi lichotivo. Cítila som sa ako komparz z Nekonečného príbehu. Na začiatku je tmavo sivý a postupne bledne až sa premení na karikatúru štruktúry vašej pleti. Fakt nechutné.


Po zmytí som mala zmiešané pocity. Na jednej strane bola moja pleť úplne hebučká na dotyk, pekne rozžiarená, s viditeľne stiahnutými pórmi, na druhej strane som mala celé okolie nosa a aj niektoré časti líc úplne červené. Fotka to bohužiaľ dostatočne nezachytila. Začervenanie síce po chvíli zmizlo, ale moja tvár určite nebola camera-ready. Uvidím, ako sa mi bude pozdávať na druhýkrát.


Komentáre