Long time no speak

Toto skúškové je ako jedna veľká hra. Psychologická. Čosi ako film Saw, neviem či ste ho videli.

Ešte pred polhodinou som chcela napísať niečo plné entuziazmu, lebo som sa tešila že mám konečne potom. Ale nie. Sú ľudia, od ktorých čakáte čokoľvek, ale oni vás vždy prekvapia. Tak preto som sem už poriadne dávno nič nezavesila. Človek sa sústredí na veci, ktoré ho vyčerpávajú miesto toho, aby robil to čo ho baví. Ja som si minulý týždeň povedala že to zmením. Nech to stojí čo chce.

A keď chcete, ozaj to funguje. Stala sa mi srandovná vec. Už som mala plné zuby mojej práce kde každý len nadáva a stresuje a zúri a vysmieva sa a hnevá sa a nadáva a kričí. Tak som si v stredu, cestou na skúšku, povedala že podám výpoveď. Podám výpoveď a na chvíľu si oddýchnem. Nechám si čas len pre seba. Taká psychohygiena. A keď budem mať chuť znova začať zarábať, zamestnám sa v Amazone.

Vo štvrtok som podala výpoveď.

V piatok ráno mi volali z Amazonu, že našli na profesií môj životopis a majú pre mňa ponuku brigády.

Život je veľká sranda.

Komentáre