Prstové mrkvy - Mrkvové prsty

Objavila som krásnu farbu na nechty. Žiarivú, energickú, sexy. Mrkvovú. Už som o tom laku písala pri výpredajoch Essence a Catrice. Teraz Vám ho predstavím zblízka: Essence Show Your Feet - 06 Juicy Orange. Mimochodom, neviem prečo ho nazvali pomarančom...




Hneď na úvod poviem základnú informáciu. Tento lak sa už nepredáva. Ja som ho objavila v tých likvidačných košoch zastrčených kade-tade v každej DMke. Áno áno, to sú presne tie koše kde ešte môžete objaviť rôzne pozostatky limitovaných edícií a iných výrobkov odsúdených na zánik. Za znížené ceny, samozrejme. (Môj lak za zníženú cenu nebol, samozrejme.)























Laky z celej kolekcie Show Your Feet majú dlhodobo moju priazeň. Sú bez trblietok. To je obrovské plus. Majú zaujímavé farby, ktoré sa relatívne často obmieňajú. Sú ukryté pred očami neznalých na minipoličkách medzi náplasťami a pemzami. (Mne sa takéto objavovanie skrytých tovarov proste páči.) Sú za dobrú cenu.Cca dve eurá. A majú veľmi slušnú výdrž, rovnako ako ostatné vlastnosti, ktoré robia z lakov laky.























A ešte raz sa mi páči tá farba. Medzi novinkami od marca 2012 je aj lak s názvom Blood Orange. Mohol by mať veľmi podobnú farbu. Aspoň podľa fotky na internete, naživo som sa s ním ešte nestretla. A novinky Catrice aj Essence už prišli do prvých DMiek. (Ale musím sa priznať, že som si z nich zatiaľ nemala čo kúpiť.)

All photos by me.

Komentáre