Hair Chalking

Hair Chalkingujem. Veľa. Často. Skúšam, kombinujem, prášim, hrám sa a pýšim. Farebná ako páv.
Potrebujete k tomu kriedy, suchý pastel, metlu, špeciálne hair chalking produkty, žehličku na vlasy, vodu, vlasy, ruky a čarovný prútik.





 Tu je môj príbeh. Stať prvá : kriedy pre deti.


S nápadom v hlave som obehávala všetky papiernictva v meste a hľadala obyčajné kriedy. Špeciálny náter proti zapatlaným detským ručičkám na mojej hlave veľmi nezaberal. Sklamanie číslo jedna. A ani odstrániť ho veľmi nepomohlo. Sklamanie dva. Nové behanie po obchodoch.

Pokus druhý: Suchý pastel.


Drahší ako kriedy, no stále lacnejší ako všetok hair chalking ktorý som našla na amazone. FUNGUJE. Ale je z toho dosť bordel. Namaľujete si ním mokré vlasy a zafixujete žehličkou. A na deň máte vlásky ako dúhu. Ale musím varovať, že pastel sa rýchlo míňa. Takto to vyzeralo v praxi:

1.


2.














Prvý deň to bolo krásne veselé farebné úžasné bola som najviac zaľúbená. Druhý deň z toho už veľa neostalo. A hroooozne to suší vlasy.



Stať tri a štyri: Výpredaje v Claire's:

Vrátila som sa tam asi tri krát. Kriedy na vlasy za euríčko. Potešenie na celé leto. Prvá bola zelená. Skúšala som, híkala som, skákala som. Používa sa na suché vlasy, jednoducho ju napatláte a drží. Navyše je o niečo mastnejšia ako pastel a tak mám pocit, že z nej nemám až také škaredé vlasy. Tak som šla aj po žltú. A potom som v každom ďalšom Claire's prehľadávala sklad farieb.







Úprimne, hair chalking má veľa nevýhod. Pri aplikácií je kúpelňa plná farebného prachu, vlasy sú z toho suché a nepríjemné na dotyk, ak sa obtrú o oblečenie, zafarbia ho (dá sa to veľmi jednoducho vyprať), vydrží to jeden deň a v podstate veci je to len pre blondínky. Už pri mojej farbe vlasov to bolo dosť málo viditeľné. ale je možné, že drahšie produkty chytajú dobre aj na hnedé vlasy. Ja som si medzi časom urobila ombré, takže som sa mohla vyhrať s farbami do sýtosti. Je to zábavná zmena ktorej sa potom nebudete snažiť polroka zbaviť. A kombinovať viacero farieb a odtieňov vie dať nádherné výsledky. Mňa to presvedčilo.

Komentáre