#LFAdventCalendar : 1 2 3

 

Prvé okienka sú otvorené. Nemohla som sa dočkať. Hneď na začiatku som zistila, odkiaľ ide tá nádherná sladká vôňa. Zatiaľ samé nové veci, snáď to tak aj zostane.

PIXI Glow Tonic

 

Na značku Pixi narážam pravidelne, ale nikdy som od nich nič nemala. Možnosti vyskúšať ju som sa samozrejme veľmi potešila. Ich kultovým ospevovaným produktom je práve Glow Tonic. Glow Tonic je exfoliačný toner vhodný pre normálnu až suchú pleť, ktorej chýba jas, prípadne starne. Toner odstraňuje odumreté kožné bunky, hydratuje a zjemňuje vďaka obsahu 5% kyseliny glykolovej, aloe vera a ženšeňa. Je bez obsahu alkoholu. Vždy si dávajte pozor na čistiace produkty s obsahom kyselín ako napríklad AHA a BHA (v tomto prípade kyselina glykolová), keďže zvyšujú citlivosť pokožky na slnečné žiarenie. Buď ich používajte večer, alebo so solídnou vrstvou slnečnej ochrany. A v žiadnom prípade nepoužívame na okolie očí.

RITUALS the Ritual of Sakura Body Cream


 

Dávno sledujem, že moje ♥♥ Pixiwoos obľubujú produkty Rituals. Značka sa inšpiruje východnou filozofiou a snaží sa o dokonalý relax a harmóniu pre všetky naše zmysly. Ich kolekcie Laughing Buddha, Tao, Sakura, Hammam, Ayurveda a Samurai majú vône vytvorené najlepšími parfumérmi. V adventnom kalendári je The Ritual of Sakura s nádhernou vôňou ryžového mlieka a čerešne. Filozofiou za touto kozmetickou radou je oslava každého dňa ako nového začiatku, podľa japonského rituálu oslavy kvitnutia čerešňových stromov. Od telového krému vonia celá krabica a polovica mojej izby. Nádhera. Veľmi sa mi páči myšlienka užívania si každodennej hygieny ako významného rituálu. Viem si predstaviť, že keby mi takto voňala celá kúpeľňa, už z nej neodídem. Menej sa mi páči zloženie. Predsa len som už udretá do eko a bio. Ale na používanie tohto telového krému sa ultra teším.

    INIKA Mineral Blusher Blooming Nude


 

INIKA bola v adventnom kalendári aj minulý rok a vôbec ma nepresvedčila. Pre zopakovanie, je to luxusná značka prírodnej kozmetiky, certifikovaná vegan, halal a cruelty free. To je všetko veľmi sympatické, len tá minuloročná čierna tužka nestála za veľa. Tento rok zabalili líčka Mineral Blusher v neutrálnom odtieni Blooming Nude, ktorý by mal pristať každému odtieňu pleti. Dávam tomu nádej.



Balenie pôsobí veľmi high-endovo a je fakt veľké. Pri mojej spotrebe to vidím na výdrž tak na sedem rokov. Za matnú čiernu im dávam bobríka dizajnu. Farby som sa najskôr zľakla, prišla mi príliš tmavá na moju bielu tvár. Aplikácia ale všetko zmenila. Je to nádherný neutrálny odtieň, ktorý mi krásne vyzdvihol lícne kosti a zároveň vdýchol zdravíčko do tváre. Dajú sa aplikovať menej výrazne, aj poriadne navrstviť. Jednoducho sa s nimi pracuje a majú solídnu výdrž. Verím tomu, že to odteraz budú moje obľúbené líčka.

 

Komentáre