#LFAdventCalendar : 18 19 20 21 22


Týchto päť produktov je presný výber toho, čo by som v adventnom kalendári chcela nachádzať. Top značky, miláčikovia davu a rôznorodosť. Pome si ich pozrieť.


CODAGE The Masque Micro-Peeling



Enzýmy sú moji malí verní kamaráti, ktorí mi poctivo pucujú tváričku. V akejkoľvek forme sa im vždy teším a vítam ich v mojej kúpelni. Maska od Codage obsahuje AHA, BHA a ovocné enzýmy. Bez hrubej sily čistí póry, odstraňuje nečistoty a predchádza nedokonalostiam. Stačí raz, alebo dvakrát týždenne naniesť, nechať 15-20 minút pôsobiť a zmyť.

Zloženie: Aqua (water), Vaccinium myrtillus fruit extract, hydroxyethyl acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, salicylic acid, polyacrylate crosspolymer-6, Saccharum officinarum (sugar cane) extract, panthenol, Citrus limon (lemon) fruit extract, Citrus aurantium dulcis (orange) fruit extract, Acer saccharum (sugar maple) extract, bisabolol, sorbitan isosterate, methylpropanediol, polysorabte 60, phenoxyethanol, disodium EDTA, caprylhydroxamic acid, sodium hydroxide, allantoin, parfum (fragrance).

BALANCE ME Wonder Eye Cream



Prírodná kozmetika upečená dvomi sestrami a ocenená viac než 50 oceneniami z beauty sveta. Krém na oči s trojitým účinkom (lifting, presvetlenie, boj proti vráskam) obsahuje kokosový, šípkový a mrkvový olej, kamilku, uhorky, hamamelis, aj kyselinu hyalurónovú. Takzvané super-combo. Zloženie tohto krému je straaašne dlhé, ale vraj 99% prírodné. Pre najlepšie výsledky treba nanášať dvakrát denne.

REDKEN One United Multi-Benefit Treatment



25 benefitov v jednej krabičke. Ok. Mne by stačil aj jeden - nech moje vlasy nevyzerajú ako mŕtvoly. Multi-benefit starostlivosť od Redken pomáha všetkému od suchých, rozlietaných vlasov až po ochranu pred škodlivými vplyvmi prostredia. Aplikovať sa môže na viacero spôsobov: sám o sebe pre refresh vlasov medzi umytiami, spolu s oplachovou kúrou, s bezoplachovou kúrou, alebo so stylingovými prípravkami. Multi-tasker. To by inak mohlo byť niečo pre mňa - nech nemusím mať plnú policu všakovakých flaštičiek a flakónov.      

Zloženie: Aqua / Water / Eau, Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil, Amodimethicone, Polyquaternium-37, Phenoxyethanol, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Parfum / Fragrance, Acetamide Mea, Lactamide Mea, Dimethicone PEG-7 Phosphate, PPG-1 Trideceth-6, Trideceth-6, Behentrimonium Chloride, Xylose, Lactic Acid, Ethylhexylglycerin, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Citronellol, Geraniol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Viola Odorata Extract, Viola Odorata Flower/Leaf Extract, Sodium Hydroxide.

DERMALOGICA Daily Microfoliant



Takto má vyzerať pleťová kozmetika, ktorej okamžite dôverujem - ako z laboratória. Vnúter profi krabičky sú opäť moji besties enzýmy - tentokrát ryžové. A s ryžou som si už čo-to odžila. Navyše má v sebe zaručený papaín a kyselinu salicylovú. Produkt je vhodný pre všetky typy pleti, neobsahuje umelé farbivá a vône. Pre rozžiarenie pleti a boj proti nerovnomernej pigmentácií v laboratóriu pridali aj aspergily, čo sú akési vláknité huby, výťažok z grepfrujtu a sladkého drievka. Pre upokojenie pleti zas primiešali zelený čaj, ginkgo a ovos. Tak sa mi zdá, že z tejto značky sa môže stať môj osobný miláčik. Vyskúšame - uvidíme.

Aby to bolo zaujímavejšie a aby sa mi to ešte viac páčilo, microfoliant vám príde ako prášok. Treba ho zmiešať s troškou vody, vytvoriť tak pastu a tú naniesť na pleť. Mini-labák aj v kúpelni. Minútku treba masírovať a poriadne zmyť.

MOLTON BROWN Pink Pepperpod Body Wash



Môj milovaný Molton Brown. Najkrajšie vône, prisahám. Pink Pepperpod je štipľavá korenistá vôňa, ktorá vznikla namiešaním ružového korenia, zázvoru a pačuli. Ten zázvor tam našťastie moc necítim, inak by som krútila nosom. Molton Brown miešajú skvelé vône, ktoré všetkým vôňomilom vrelo odporúčam. Ja už som toho vyskúšala veľa, ale nič sa nechytá na môj best Black Peppercorn. Láska.

Komentáre