#glittermask od My Little Beauty



Značku My Little Beauty mi každý mesiac donesie do schránky pán poštár. Mám totiž predplatený francúzsky beauty box My Little Box. Produkty MLB väčšinou sledujú aktuálne trendy v kozmetike a prinášajú niečo fun. Mesačná maska priamo z vesmíru je super príkladom.

Masque lunaire bola súčasťou krabičky na vesmíru tému. (My Little Box je každý mesiac sústredená okolo určitej témy - vesmír, kreativita, Japonsko, girl power, ...) Vesmír ma vždy fascinoval, takže táto krabička okamžite patrila k mojim obľúbencom.

Mesačná maska prišla vo vesmírnom obale, a vo vesmírnej striebornej farbe. Je to čistiaca maska na tvár, ktorá nasleduje hype okolo #glittermask.



Maska je podľa MLB na 99% prírodná, zvyšné jedno percento sú farbivá, trblietky a vône. Obsahuje ďalší trend - uhlie a... mesačný kameň? To čítam na nejakej kozmetike prvýkrát.

Je to klasická maska, ktorú napatlete na tvár, necháte 10 minút pôsobiť, pomasírujete a opláchnete. Ja som na tieto masky dosť lenivá a väčšinou ich aplikujem len v sprche alebo pri kúpeli. Strašne ma odrádza, keď si predstavím, ako si musím masku vymývať z vlasov a ako mi voda vteká do rukávov. Brrrrr


Trošku mi pomohla strieborná farba a glitre. Mala som viac chuť sa s tým hrať. Ale čo sa týka výsledku, úprimne.... meh. Znova by som si ju nekúpila.

A short summary in English


My Little Beauty is a brand by French beauty box My Little Box. I have been a subscriber for almost two years now and I really love the concept. The MLB products always follow the trends and bring cute products in cute packaging, using ingredients of natural origin. The Lunar face mask was part of the "Cosmos" box. It follows the trend of #glittermask in shiny silver colour. It has a nice texture and makes your face mask ritual more fun. I'm a bit too lazy to do this sort of masks, but having a sparkling silver face was a good motivation. The results? Not impressive, but I enjoyed using it and having it on my bathroom top shelf.


Komentáre