t. i. g. i. - next hairy motion

V najlepšom treba prestať. Všetkého veľa škodí. Netreba to preháňať. A blá blá blá. Ja všetko rada preháňam a nikdy neviem prestať. A občas to ľutujem.

Ale začnem inak. Po L’Oréal som sa zastavila aj v TIGI. No tentokrát som bola z toho viac nervózna ako nadšená. Nechala som si zafarbiť vlasy druhý krát za týždeň a dokonca sa podvolila nápadu s červenou farbou. A nechala som si zavraždiť vlasy. Doslova. Peroxidom. Takže všetko, čo mám momentálne na hlave bude musieť ísť preč. (Len dúfam, že to nepôjde samé a príliš rýchlo.)

Momentálne je zo mňa rusovláska. A musím priznať, že som z toho v menšom šoku ako z predchádzajúcej čokoládovo-hnedej (=čiernej). Ale zároveň sa jej chcem čím skôr zbaviť.

Zúčastniť sa na TIGI show „Hair in Motion“ bolo super. Bola to zatiaľ najväčšia prehliadka, ktorej som sa stala súčasťou. Krásne modelky, šikovní ľudia, extravagantné kúsky oblečenia, kreatívny make-up a hlavne, neskutočné vlasy.

Viac ako moje mŕtve vlásky ma zaujímali všetky dôkladne načasované procesy v backstage, kde má každý svoje miesto a presne vie, čo má kedy začať robiť. Kaderníci non-stop makali, asistentka behala hore-dole a všetko riadila a dolaďovala, maskérky študovali collection books a líčili a stylista žehlil. Celý deň. Vo finále mi prižehlil sexy „domina“ look, ktorý som odchodila v natrénovanej choreografii, napapala sa na after-party a odišla MHD-čkou domov.

Komentáre