Recenzia: soaphoria

 

Pozor, pozor! Nová značka v merku! Soaphoria mi pristála v náručí v darčekovej taške na narodky a nevedela som sa vynadívať. Slovenská + prírodná u mňa funguje ako afrodiziakum. A nie len u mňa. Už ma ľudia chceli zjesť, stačilo, že som voňala po ich produktoch.

Soaphoria pracuje s minimom chemických látok, recyklovateľnými materiálmi, kvalitnými surovinami, najmä vegetariánskymi a vegánskymi, vždy ekologickými a od prísne vyberaných, pokiaľ možno lokálnych, dodávateľov, ktorí majú etické správanie a zdieľajú podobné hodnoty ako Soaphoria. Nevyužívajú silikóny, ropné deriváty, syntetické farbivá a vône, parabény a iné neprípustné konzervačné látky a ani palmový olej. Všetko to vyrábajú poctivou ručnou robotou zabalenou do kvalitných materiálov. Obaly môžete hrdo zaniesť naspäť do predajne a vymeniť ich za príjemnú zľavu.

Mliečne potešenie - organické telové suflé


 

Našľahaný kokosový olej, mliečne proteíny a extraktu z vanilky s najohromujúcejšou vôňou v okolí. Ak chcete, aby si vás všetci oňuchávali, toto je cesta. Hotové afrodiziakum v sklenej nádobke. Suflé je telové maslo vyšľahané do peny. Na pokožke sa hneď topí, tým pádom sa s ním pracuje omnoho ľahšie než s bežnými tuhými maslami. A teraz vážne, na túto vôňu sa vás bude pýtať každý. Je neskutočná. Neskutočné je tiež zloženie. Akurát tam nevidím tie mliečne proteíny. Čo je dobre. Mlieko mi nerobí dobre. Telové suflé mi ale robí najlepšie. Mne a mojej pokožke svojou starostlivosťou a celému môjmu okoliu svojou vôňou. Fakt. Tá vôňa.

Zloženie: Cocos Nucifera Oil (kokosový olej)*, Butyrospermum Parkii Butter (bambucké maslo)*, Theobroma Cacao Seed Butter (kakaové maslo)*, Olea Europaea Fruit Oil (olivový olej)*, Cocos Nucifera (Kokosovník)*, Vanilla Planifolia Fruit Extract (Vanilka pravá)*
*certifikovaná organická zložka 

 

Spomenula som už jeho vôňu? Telové suflé Milky Touch spôsobuje rozruch všade, kam so mnou vkročí. Všetci sa vypytujú a ja ochotne odporúčam. Šikovná našlahaná konzistencia, vďaka ktorej sa jednoducho nanáša, zvláčňujúci efekt a tá vôňa. Áno, tá vôňa... Odporúčam celým povrchom pokožky!

Nutriphoria - pleťová maska & čistič



Ak sa ľúbite patlať, toto je produkt pre vás. Ideálny na vystresovanú, unavenú pleť, aj so sklonom k začervenaniu (Rosacea). S obsahom marockého ílu, bieleho ílu, mandlí,  bambuckého masla a kokosového oleja, silice z levandule lekárskej a niauoli, ryžového a šípového oleja sa postará o výživu pleti, upokojenie, zjemnenie vrások, mierne tónovanie a pomôže so začervenaním. Je vhodný na denné použitie ako čistič pleti,  alebo max trikrát do týždňa ako maska.

Mimochodom, niaouli je akási potrhaná rastlina z Austrálie, alebo tak.

Zloženie: Rhassoul (Marocký íl)*, Kaolin (Biely íl)*, Glycerin (glycerín rastlinného pôvodu)*, Prunus Dulcis Fruit Powred (Mandľa obyčajná)*, Butyrospermum Parkii Butter (bambucké maslo)*, Cocos Nucifera Oil (kokosový olej)*, Oryza Sativa Bran Oil (ryžový olej)*, Lavandula Augustifolia Flower Extract (Levanduľa lekárska)*, Lavandula Augustifolia Flower (Levanduľa lekárska)*, Rosa Canina Flower Extract (Ruža šípková)*, Rosa Canina Flower (Ruža šípková)*, Melaleuca quinquenervia Extract (Niaouli)*
*certifikovaná organická zložka

 

Hneď po nanesení budete cítiť, ako sa vám zohrieva pleť. Vďaka tomu sa otvoria póry a všetko dobro prenikne najhlbšie, ako sa len dá. Maska je oproti iným bahenným maskám, ktoré som skúšala omnoho tekutejšia a veľmi pomaly schne. Zadrbete celú kupelňu, to vám zaručujem. Ale kde je bordel, tam je zábava a moja tvárička sa teší. Soaphoria predáva aj íly a masky v prášku, takže čo sa týka bahna pre tvár, budem stály zákazník.

Med - organický balzam na pery


 

Med milujeme a chválime všetci. V balzame na pery dáva zmysel najmä pre ľudí s večne suchými a popraskanými perami. Ako napríklad ja. Okrem medu obsahuje celý zástup rastlinných masiel a olejov. Prekvapivo pre mňa aj ricín, o ktorom som si myslela, že jesť ho je no-no, keďže preháňa. Ale dobre.

Zloženie: Cera Alba (včelí vosk)*, Cocos Nucifera Oil (kokosový olej)*, Ricinus Communis Seed Oil (ricínový olej)*, Theobroma Cacao Seed Butter (kakaové maslo)*, Prunus Armeniaca Seed Oil (marhuľový olej)*, Vitis Vinifera Seed Oil (olej z hroznových jadier)*, Butyrospermum Parkii Butter (bambucké maslo)*, Mel (včelí med)*
*certifikovaná organická zložka 

Toto poviem len potichučky. Je to jediný z troch odskúšaných produktov, ktorý mi vôbec nesedí. Nemám z neho dobrý pocit ani hneď po nanesení, ani dlhodobo. Moje pery sú rozmaznané a panovačné, večne suché a popukané, a len tak hocičo mi pri nich neprejde. Soaphoria neprešla.


Pre zhrnutie, zo Soaphorie som total napichaná a nejaké tie euríčka tam určite ešte porozhadzujem. Už sa teším, ako pôjdem ovoniavať ich rady Babičkina záhrada, nežný nechtík, anglické raňajky, soapgasm a orientálna noc. Na shopping list si zapisujem masky v prášku (aj tie na vlasy) a íly, naparovacie tablety, tuhé telové oleje a panenské rastlinné oleje. Šup šup do obchodu.

Ak si ich chcete aj vy omrknúť, nájdete ich tutok.

Komentáre

  1. Mas odskusane vratenie obalov do obchodu? Resp. odkial mas tuto info? Nedavno som to hladala na stranke Soaphorie a nenasla som to. Uvadza sa to na strankach inych e-shopoch a na blogoch. Zaujimala by ma vyska zlavy, ci sa vobec oplati ist do obchodu s obalmi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj! Informácia je uvedená na ich stránke pod hodnotami "Motivujeme našich zákazníkov k recyklácii sklenených obalov tým, že majú možnosť využiť zľavu na ďalší nákup, ak nám vrátia vybrané obaly. Tie následne opätovne využijeme." a zároveň je aj priamo na obaloch nálepka s touto informáciou. Keď vyprázdnim, pôjdem testovať na vlastnú kožu a dám vedieť.

      Odstrániť
    2. Samotny obal stoji 3,50€ takze zlava v tejto sume by sa oplatila.

      Odstrániť
    3. Ahoj, tak som to bola prezisťovať a zľava by mala byť 50 centov. O čosi menej, než si dúfala. (a ja s tebou)

      Odstrániť
    4. Za 50 centov sa mi neoplati s obalom cestovat. Resp. ak by som vratila obal a oni by mi dali tych 50 centov (na zmrzlinu) tak ok, ale ak je to podmienene dalsou kupou, nema to pre mna zmysel.

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Stanka,
      bahenné masky by mali práve v tomto smere pomáhať - čistia a vyživujú do hĺbky, takže by som tomu na tvojom mieste dala šancu. Ja podobné pleťové problémy nemám, takže z vlastnej skúsenosti ti nemôžem nič povedať, ale s maskou som veľmi spokojná. Navyše ju môžeš používať aj na denné čistenie pleti.
      Dúfam, že ti pomôže pleť upokojiť a dať znova do poriadku.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Bublina ďakuje za rozhovor.