Nákupy v Dubline

 

V Dubline som vlastne vôbec shopping robiť nechcela. Zlákal ma len Lush s ich nezameniteľnou vôňou. No a potom som mala mega veľa času na letisku. Som v tom nevinne. Ale kúpila som samé top vecičky. Veď sa presvedčte sami.

Lush sprchové želé 93,000 miles



LUSH vždy vymyslia niečo, čo hneď chcem mať. Nutne. Nutkavo. Tak to bolo aj s ich želé, keď som o ňom prvýkrát počula. Sú vyrobené z morských rias a je s nimi kopec zábavy. Napríklad tak v sprchách vo fitku. Keď vám nonstop padajú z rúk a poskakujú po celej miestnosti. Občas celkom hanbička.


Dajú sa schladiť a vraj aj zmraziť. Ja mám môjho jelly celý čas v chladničke, alebo športovej taške. 93,000 miles je totiž určený na unavené svaly, bolesť a kŕče po námahe. Po tréningu jak oči.

Lush FUN



Na FUN ma presvedčili ukecaná Írka a sladká ovocná vôňa. Je to ďalší zábavný produkt do kúpelne, ktorý vás vytrhne zo sivého sveta mydiel a sprchových gélov. S FUN si umyjete telo, vlasy, vymodelujete obľúbené zvieratko, nafarbíte sa farbami dúhy, alebo len tak vyčvachcete vo vani plnej farebnej peny.

Ako extra bonus pre všetky dobré duše ide niekoľko centov z každého predaného kusu do fondu FunD, z ktorého sa financujú projekty pre deti v okolí Fukušimi v Japonsku.

Topshop Stippling Brush



Topshop je už roky môj favorit a s príchodom make-up kolekcie mám o tému viac pre môjho budúceho psychoanalytika. Je krásna, je pokroková a je kvalitná. Stippling brush pre bezchybnú tváričku som si nemala kúpiť kde inde. No dobre, ešte som rozmýšľala nad Real Techniques, ale srdce vyhralo.

Collection Lasting Perfection Concealer



Prečo? Lebo Pixiwoo. Tento korektor som zháňala roky. Pixiwoos sú moje odveké make-up gurus a tak keď v pomaly každom videu počúvam aký je Collection LP skvelý korektor, musím ho mať.


Je najviac. Potvrdzujem. Kryje chybičky krásy až na 16 hodín. Je vodeodolný a neotláča sa. Má fakt hutnú konzistenciu, ľahko sa s ním pracuje. Vyhral viacero ocenení a keď ho chvália Pixiwoos o niečom to svedčí. A prečo taký rozruch? Lebo je to obyčajný lacný korektor z drogérky. Top!


 

 Lipcote



Klasický produkt od ostrovanov, ktorý tu už myslím je od 50-tych rokov. Priesvitný rýchloschnúci Lipcote sa aplikuje na rúž, aby zaručil dlhotrvácnosť nosenia. Predchádza rozpívaniu, rozmazávaniu, otláčaniu a všetkej tej nepríjemnej zlobe, čo vedia rúže spôsobiť. 


 Sally Hansen Airbrush Legs


 

Instantný make-up na nohy v spreji. Prekryje pehy, nepekné žily (ako pre mňa) a iné chybičky krásy na nohách. Je vodeodolný a nemal by špiniť oblečenie. Dokonca vraj stimuluje mikrocirkuláciu. Stačí nasprejovať do dlane a rovnomerne naniesť. Na moje nohy je niekedy smutný pohľad, tak som tomu chcela dať šancu. Vyskúšame - uvidíme.


Invisibobble Nano



Invisibobble už asi poznáme všetci. Skrútené plastové srandy na vlasy, ktoré nezanechávajú stopy, neškodia, nelámu, neťahajú, nie sú z nich migrény a tak. A ak sa vyťahajú, stačí ich položiť na slnko, na radiátor, alebo do teplej vody a oni sa vrátia do pôvodného stavu.

 

Všimnite si, akú mám na tej fotke hnusnú ruku. Invisibobble sú v troch variantách, originál, silnejšie power a maličké nano. Mám nano dĺžku vlasov, takže som siahla po treťom type. Jediný jeho problém? Príliš ľahko sa stráca.

Bioré Pore Strips



Slobodu pórom. Koniec špiny. Rozchod s čiernymi bodkami. To sú heslá od Bioré, ktoré vymysleli ich šikovní marketéri. Bioré je tiež meno, ktoré vyskakovalo pri všetkých recenziách prúžkov na čierne bodky. "Bla bla bla ... Bioré je lepšie." Tak som kúpila. Vyskúšam.

Molton Brown Airport Collection



Odkedy som prvýkrát vyskúšala Molton Brown v hoteli v Španielsku, bola som kúpená. Milujem. Majú v sebe starosvetskú atmosféru a ich vône sú vždy prekvapivé a okúzľujúce.



Kolekcia šiestich mini fľaštičiek bude super najmä na cesty a do posilky. A ak sa do jednej zamilujem viac než do black peppercorn, kupujem maxibalenie. Alebo pýtam ako darček na zimné sviatky.

Taaaak. To som nakúpila a môžem sa vytešovať a testovať. Ale už teraz som z väčšiny total namäkko. Ak máte nejaké ďalšie tipy na kozmetiku z ostrovov, sem s nimi prosím.

Komentáre