Prázdnoty #4 ( empties )

 

Posledné týždňe som dala zbohom kope vlasovej kozmetiky. Vlasy - korunka krásy, viete ako. Treba hľadať zázračné produkty. Pozrite sa, u ktorých značiek som skúšala nájsť šťastie a pevné kadere.




# 1 Aussie Miracle Moist Conditioner - Meh. Kúpila som ho pred cestovaním. Praktické malé balenie, ktoré dostať v DMke. Neoslovil.


# 2 Aussie Miracle Recharge Frizz Remedy Spray - tento produkt sa mi na poličke pretŕčal veky. Fakt. Konečne som ho minula. Nezaujal. Aussie už asi skúšať nebudem.


# 3 Sebastian Penetraitt Shampoo & Conditioner - Meh. Odkedy som sa zaľúbila do Kérastase, je mi ťažko chváliť iné produkty. Rozhodne by som si týchto dvoch opäť nekúpila. Už si ani nespomínam, ako voňali.


# 4 Redken Diamond Oil Mask - na Redken som bola mega zvedavá, a musím mu priznať zásluhy. Používala som ho po striebornom šampóne, ktorý z mojich vlasov robí síce nie žltú, ale vŕzgavú slamu, a zachraňoval ich. Určite raz prebádam Redken produkty viac. Už to mám na bucket liste.


# 5 Kebelo Clarifying Shampoo - nie som si istá, či je tento typ produktu vhodný na farbené vlasy. Keďže ja som biela blond, vymývanie farby mi až tak neprekáža, ale ryšavkám by som to nedoporučovala. Keby som mala prirodzené vlasy, tak toto je typ produktu, ktorý by som nakúpila na barely. Ani nie tak kvôli efektu, ale najmä kvôli myšlienke - umyť vlasy od všetkých zvyškov kozmetiky, smogu a stajlingových prípravkov.


# 6 Phyto Phytokératine Extreme Exceptional Cream - krásny produkt s krásnou vôňou. Zistila som o sebe, že leave-in masky nie sú vec pre mňa. Neviem odhadnúť, aké množstvo použiť a cítim sa zmätená. Každopádne, Phyto bol sympaťák a vyskúšala by som od neho niečo viac.

 

# 7 Christophe Robin Masque Régénérant - voňavý poklad v peknom obale. Každá maska, ktorá dokáže oživiť moje vlasy po silver šampóne u mňa prešla test. Verte mi, je to vysoká latka. Pokiaľ má navyše na obale šmrncovné farby a vonia ako vzácna pichľavá hruška, neni o čom. Palec hore a zaľúbený emoji,


# 8 Magnifibres - nula bodov. Táto ružová sranda mi mala predĺžiť mihalnice. Ha-ha.


 # 9 Vaseline - britský originál, z ktorého som sa veľmi tešila. Úprimne, už mi neprišla až tak super. Ale teraz mám pocit, že som objavila jeden super balzam, čoskoro o ňom napíšem.

 

# 10 Gr8ful Skin Couture - vynikajúca bahenná maska, ktorá plní svoje sľuby. Mala som z nej krásnu čistú pleť, a veľa zábavy pri nanášaní a strašení spolubývajúcich. Odporúčam silno silno, ale treba si pripraviť nadštandardný rozpočet.

Tak opäť som vyprázdnila miesto na poličkách a v krabiciach prepchatých kozmetikou. Bude sa mi lepšie dýchať a ľahšie spať. A hlavne - už pukajú vrchnáčiky novej kozmetiky, ktorá všetko toto nahrádza. Jupiii!

Komentáre