Nový kozmetický objav: i+m Naturkosmetik

K objednávke henny na vlasy z internetového obchodu Bionatural mi pribalili aj pár propagačných materiálov rôznych značiek biokozmetiky a dve vzorky krémov na oči značky i+m Naturkosmetik.

Podľa ich oficiálnej slovenskej stránky, ktorú môžete nájsť tu, bola firma založená pred 30 rokmi a dnes patrí medzi najskúsenejších výrobcov prírodnej kozmetiky v Nemecku. Všetky produkty sa vyrábajú v berlínskej manufaktúre v malých množstvách a ručnou prácou. Firma i+m podporuje ekologické poľnohospodárstvo a spravodlivý obchod – fair trade.

Ponuka je rozdelená do desiatich sekcií: Starostlivosť o vlasy; Freistil (neparfumovaná kozmetika); Starostlivosť o tvár Age-Protect, Hydro-Performance, Phyto-Balance a špeciálna starostlivosť; Wellness Body relax a Wellness Body refresh; Wild life (pre mužov) a Family Oliva.

Ja som dostala Balzam na oči z rady Freistil, ktorý obsahuje oleje z mandlí, pupalky, rakytníka, Aloe vera a prírodný vitamín E. Jemnučko vonia a jednoducho sa aplikuje. Konzistencia je veľmi príjemná, nenechal na pokožke mastný film a vôbec nedráždi. Keďže je bez parfumácie, odporučila by som ho všetkým ženám s citlivou pleťou a alergiami. Predáva sa v 15 mililitrovej tube s pumpičkou, ktorá zabraňuje prístupu vzduchu a tak garantuje hygienu a trvanlivosť.

Druhým produktom je Výdatný očný krém z rady Age-Protect s obsahom arganového a avokádového oleja a hyaluronátu. Krém krásne vonia avokádom, má bohatšiu textúru než Freistil balzam, ale rovnako dobre sa rozotiera aj vstrebáva. Mastný film nezanechal, ani nepodráždil pokožku. Síce ešte nemám zrelú pleť ani prvé vrásky, vybrala by som si tento produkt. Už len kvôli tej nádhernej vôni. Rovnako sa predáva v 15 mililitrovej tube s pumpičkou.



Mimochodom, keď to môj rozpočet dovolí, mám už zoznam pár výrobkov i+m, ktoré by som rada vlastnila. Napríklad Šampón z pšeničných klíčkov, Čistiace mlieko s Aloe Vera a Granátovým jablkom, Pleťovú masku s Čilskou lieskou a Rooibosom, alebo Pleťový krém s mrkvou a vitamínom E.

photo by me.

Komentáre