Zmyselná brunetka

Hennu som odložila bokom kvôli jobu pre L’Oréal. Mať na hlave najnovšie trendy od šikovných kaderníkov a ešte za to dostať zaplatené sa zdá výhodné po každej stránke. Preto som sa veľmi tešila, keď som tú prácu dostala.

V pondelok bola príprava na show. Inými slovami farbenie. Celé tri hodiny mala so mnou kaderníčka Miška poriadne veľa práce, keďže mi na hlavu dala asi tri – štyri rôzne farby dosť komplikovanou metódou. Výsledok ma šokoval.

Negatívne šokoval. Z očakávanej zmyselnej brunetky sa stala nezmyselná čiernovláska. Veliký šok, ale čo už. Zvykáme si na seba.

Ďalší deň mi znovu odstrihli moju prilboidnú ofinu, ktorej som sa už nejaký ten mesiac snažila zbaviť, potom prišiel make up, styling, tlačiace topánky, choreografia, stresy, čakanie, väčšie stresy a nakoniec show time.
A prekrásny French twist od Renátky.

Druhý deň to isté. Akurát pre mňa už bez stresov. A aj tá farba sa mi začala celkom páčiť. Hlavne skvelé melírovanie. Veľmi prirodzené, žiadne tenké blonďavé pramienky, len splývavé prechody farieb.

                                                                                                 photo by me.

Komentáre