Tri masky od Yves Rocher

Pri mojom minulo mesačnom rabovaní v Yves Rocher som si zaobstarala viacero masiek a peelingov na jedno použitie. Teším sa, ako ich postupne všetky otestujem a podelím sa o dojmy.



Ako na prvú som sa vrhla na čistiacu starostlivosť, keďže nenávidím čierne bodky a iné nepatričnosti na mojej tvári. Séance Grain de Peau Purifié pozostáva z rastlinnej čistiacej gomáže a jemnej čistiacej masky s výťažkom z mäty. Nájsť ju môžete tu.

Peelingu bolo v balení až až, keby som to vedela skôr, využila by som časť aj na telo. Voňal neutrálne, mal akurátnu hustotu, pleť ostala hladučká, nemám mu čo vytknúť. Maska ma prekvapila svojou bezfarebnosťou, čo môže byť trošku problém pri nanášaní, ale nakoniec som to zvládla bez problémov. Má sa nechať na tvári 15 minút, ja som však zabudla skontrolovať čas tak som proste čakala kým sa bude dať zlúpnuť. Celý čas krásne voňala mätou, ale vôbec neštípala ani neťahala. Vytvorila jemný film, ktorý sa dal veľmi jednoducho z tváre odstrániť.


Pleť som mala krásne jemnú a zdravo vyzerajúcu, pripravenú na rande aj bez make-upu.
Ďalšou testovanou v poradí je maska z novej rady Pure System – Masque Désincrustant, ktorú si môžete pozrieť tu.

Maska má béžovú farbu a presne takú vôňu, akú očakávam od každej masky planéty. Nanáša sa pohodlne, pôsobí 3 minúty a umýva sa vodou. Keďže ma už pri nanášaní začala mierne štípať, dala som si na presných troch minútkach poriadne záležať. Ku koncu štípala stále viac, ťahala, a začala tuhnúť a popri kontúrach úst až praskať. Umyť ju vodou mi trvalo aspoň polovicu času, počas ktorého som ju mala na sebe. A zanechala mierne začervenanie v oblasti nosa a líc. Pleť síce ostala krásne matná a pôsobí čisto, cítiť z nej však nepohodlie a ťah. Takže jediné, na čo teraz myslím je poriadne hydratačný krém.


Musím povedať, že táto maska ma nepresvedčila. Je vhodná skôr na problematickú pleť so sklonom k masteniu, s mojou pleťou si veľmi nerozumeli.

Poslednou testovanou je starostlivosť Séance Teint Éclatant - Duo rastlinná čistiaca gomáž a hydratačná maska s javorovým sirupom. Pozrieť si ju môžete tu.

Peeling je rovnaký, ako pri prvej testovanej maske. Tento krát som teda vedela, že je ho tam požehnane a časť som využila aj na dekolt a plecia. Je veľmi jemný, vôbec nedráždi, ale musím sa priznať, že preferujem iný Yves Rocher výrobok, konkrétne tento.

Maska má bielu farbu a veľmi príjemnú konzistenciu, ktorá sa pohodlne nanáša. Bohužiaľ, opäť ma na pleti pálila a po umytí som mala mierne začervenanie na brade a čele, ktoré po asi dvoch - troch minútach zmizlo. Červené fľaky však nie sú výsledok, ktorý očakávam od starostlivosti o pleť, takže masku by som si osobne nezakúpila. To však neznamená, že sa rovnaký efekt musí dostaviť aj u vás. Moja pleť je zrejme citlivá na niektorú zo zložiek, alebo má proste zlé obdobie.

Na druhej strane, silne rozmýšľam o kúpe jemnej čistiacej masky s výťažkom z mäty, ktorú som testovala ako prvú. Mám ešte jedno duo balenie s peelingom, takže opäť vyskúšam a uvidím.

photo by me.

Komentáre