Review: Egg pore tightening cooling pack

 

Pri mojom ošiali kórejskej kozmetiky som si nakúpila veci, ktoré ma dostali a veci, po ktorých ledva siaham. Egg Pore Tightening Cooling Pack od TonyMoly sa umiestnil v druhej kategórii. Po prvé, prišiel rozbitý. Po druhé, veď to vysvetlím ďalej.


 

Egg pore sa mi zapáčil, lebo sa predáva vo vajíčku. Pochopiteľne. Okrem toho sľubuje, že zminimalizuje moje nechutné rozšírené póry. Bleh. Robota jak pre cestára. Princíp, na ktorom funguje znie až príliš jednoducho. Pleť vďaka obsahu vody z aljašských ľadovcov schladí a tým sa rozšírené póry stiahnu. Obsiahnutý vaječný bielok sa zas postará o to, aby ste mali pleť hebkú ako škrupinku - bez rozšírených pórov a chybičiek.

 

Ten vaječný výťažok robia tak, že šupnú vajíčko do vínneho octu. Tam sa rozpustí jeho škrupinka a obohatí ocot o vápnik, vitamíny a bla bla. Vraj je táto kombinácia top pre pleť a najmä póry.

 

Tak. Vypustím to zo seba rovno na začiatok. Žiaden cooling effect som si nevšimla. Egg pore má zaujímavú jemnú snehovú textúru ako našľahané vajíčka. Na tvári ale úplne stvrdne ako cement. Tým by asi mal aj stiahnuť póry. Po 10-15 minútach stačí zmyť vlažnou vodou. Výsledok? Podľa mňa žiaden. Ďakujem, už viac neprosím. Som rada, že som si nekúpila celú radu, ako som to pôvodne chcela.

Komentáre