London Weather Forecast

Jednu z týchto Catrice predpovedí počasia som dostala na Vianoce. A veľa veľa som sa tešila kedy ju budem môcť vyskúšať. Sivá farba mi ale príde troška pochmúrna do tohto už poriadne pochmúrneho zimného obdobia a tak som do nej chcela zakomponovať troška farebného prekvapenia.

Catrice: 280 London Weather Forecast
F&F: Watermelon
 

Lakov od Catrice už vlastním viacero (mimochodom, práve beží výpredaj v DMkách) a so všetkými som super spokojná. Majú obrovský výber farieb, ktorý si môžete online vychutnať tu. Sú cenovo dostupné a nádherne sa lesknú. Ozaj. Aj bez topcoatu. Krásne. Žiarivo. Dlho. Ale ja aj tak používam topper aby mi dlhšie vydržali.

Londýnske počasie je tmavo sivý odtieň, niekto v ňom môže uvidieť aj trocha modrej. A watermelon je môj prekrásny koralový favorit. A dokopy z nich na mojich nechtoch vzniklo toto:


Dve vrstvy Londýna plus perom nakreslená čiara vodného melóna. Trošku krivé, trošku roztrasené ale ja už som si zvykla. A mimochodom, všetok môj nail art kreslím starým vypísaným guľôčkovým perom namočeným do laku. A za peniažky čo ušetrím na nástrojoch si potom doprajem nový lak.



Všetko to, čo bolo pred tým, plus priesvitný nadlak - číslo 310 I see through you od Catrice. (Áno, áno, ten som vyhrala v ich súťažiach na FB. Tu.)

A takmer všetky moje prsty na jednej fotke. Alebo všetky? Nechce sa mi počítať. Ospravedlňujem sa tým, ktoré sa nevmestili. A tým na nohách. Tie sú teraz asi prvý krát po piatich rokoch bezfarebné.

Všetky fotky vlastnoručne fotené. Okrem tej poslednej, tam som stačila spúšť jazykom. OZAJ.

Komentáre