Princeznovská broskyňová

Určite ste si všimli výpredaje Catrice. A určite ste si všimli aj trend žiarivých šťavnatých farieb na perách. A určite ste si všimli to veliké množstvo báb, ktoré si chvália rúž Catrice - 050 Princess Peach. Všetko dokopy je skvelá kombinácia.






Môj rúž som hľadala dlho-dlho v najrôznejších dm-kách, ale stálo to za to. Farba je prekrásna. Mierne oranžová, jarne svieža, letne šťavnatá. Skvelá.





Všetky rúže Catrice sú momentálne vo výpredaji, takže sa cena pohybuje okolo 2 eur, nie som si istá koľko presne. Ale treba sa poponáhľať. Výpredaje končia a v najbližších dňoch by mali prísť novinky. Hlavným rozdielom bude tvar rúža. Teraz je dosť špicatý, na čo sa viaceré bloggerky sťažovali. Mne tento tvar perfektne sadol na pery. Mimochodom, nepamätám sa, žeby mi niekedy nejaký rúž svojím tvarom nevyhovoval. Tak či tak, táto farba podľa mňa ostane aj s príchodom noviniek, akurát v novom šate. Ale kúpiť si ju teraz za polovicu sa jednoducho oplatí.




Na rúži sa mi páčilo vlastne všetko, až na jeden detail, ktorý som si všimla až na fotkách. Na perách sa mi urobili mapy sýtejšej farby. Neviem, či je to spôsobené mojimi citlivými perami, nepodarenou aplikáciou, alebo je to chyba rúžu.

V poslednom čase mám také rúžové obdobie. Je to neskutočne ženský kúsok. Ženský a klasický. V mojej kabelke sa ich zvykne zhromažďovať viacero a na poličke sú naukladané aj kúsky, na ktoré už  som takmer zabudla. Čo preferujete vy, lesk alebo rúž?



Komentáre

  1. Ja preferujem jednoznacne ruze, vela vela vela :) Aj ked po objaveni essence stay with me leskov (v jednom nakupnom sialenstve som si ich nakupila vsetky :D ), je to tak 50 na 50 :)Ruze skor take neutralnejsie, aj ked niekedy mam chut na vyraznejsie farby :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Bublina ďakuje za rozhovor.