Keelov Jednoduchý Denník







Píšete si denník? Ja sa snažím, síce veľmi nepravidelne. Vždy keď mám zlý moment, alebo uplakanú chvíľku, vezmem papier a všetko naň vypíšem. Pomáha mi to utriediť si myšlienky, hlavne v záležitostiach o ktorých nemám chuť nikomu rozprávať. A je zábavno-zahanbujúce to potom čítať. Občas by som rada pretočila pásku, schmatla sa za ruku a odtiahla ma preč od tých hovadín, ktoré zvyknem robiť. Často. A všetko si do denníka lepím. Všetky tie zošúverené papieriky a miniatúrne suveníry ktoré mi je ľúto zahodiť. To je čítať príjemné. A občas aj smutné. A fotky! Pokiaľ nie som príliš lenivá ich dať vytlačiť.





Pre ľudí, ktorých nebaví o každom dni napísať šesť strán ujo Keel vymyslel Simple Diary. Spoznali sme sa v končiacom kníhkupectve. Ponúkla som mu za služby euro a päťdesiat centov a neviem si ho vynachváliť. Je krásny a vždy mi na pár minút zlepší náladu. Princíp je jednoduchý; otvoríte, prečítate si otázku, odpíšete, nakreslíte alebo zakrúžkujete. A usmejete sa. Ja mám navyše pocit, že ma pozná, len to nesmiem prezradiť môjmu psychológovi. Môj deň už bol restovaný, sladko-kyslý, vyblýskaný ako topánky a aj čmeliak. Tu sa s ním môžete zoznámiť. Len tak, pre nápad.





Komentáre