Blond ako MM

Ak som s niečím nonstop nespokojná, tak sú to moje vlasy. Nie sú vôbec na zahodenie, nemám plešinu, nemám kúty, nemám ich riedke, nemám lupiny (len po použití šampóna Syoss), nemastia sa rýchlo, .. Vlastne žiaden problém. Ale stále by som ich menila, s ničím nie som spokojná, príliš hustá ofina, príliš krátke, príliš zostrihané, príliš do červena, nudná farba, nudný strih, neschopnosť učesať sa.. No veď ako s každou ženou (a niektorými mužmi). Večne niečo..

Tak som prešla obdobím medu a olivového oleja. Zmiešate, nakydáte na vlasy, necháte pôsobiť, a peroxid prirodzene sa ukrývajúci v mede vás postupne zosvetlí. Fungovalo to. Postupne. Potom som objavila jednu z najlepších masiek akú moje vlasy kedy ochutnali. Marilyn by Lush.




Lush asi všetci poznáte. Ručne robená kozmetika z Anglicka. Spoločnosť, ktorá verí, že šťastní ľudia vyrábajú šťastné mydlo. Vôňu jej predajne rozpoznáte okamžite v každom meste. Rada tam chodím postávať a rozmaznávať môj nos. V septembri ma potešili kampaňou "Šetrite vodu, sprchujte sa vo dvojici", robia "zelenú", ale zábavnú kozmetiku, z vegetariánksych surovín a na obale sa okrem dátumu výroby dočítate aj to, že ju testujú na Angličanoch. Jednoducho sympatické.

Lush na Slovensku nehľadajte. Skôr na internete, v Rakúsku, Maďarsku, Česku a na Ukrajine. Ceny sa rôznia, treba s tým počítať. Ale kvalita, dúfam, ostáva všade rovnaká.

Marilyn je maska pre blond vlasy (viem, nie som blond), ktorá obsahuje snáď všetko, čo radia recepty babiek bylinkáriek pridávať na vlasy ak ich chceme mať pekne svetlé a lesklé. Kamilku, citrón, šafrán a tak ďalej. V krátkosti - funguje. Krásne vonia, pri čítaní jej zloženia mi neutekajú vlasy z hlavy, a nie je to len moja mamina a ja, kto mi hovoril, aké mám krásne lesklé a svetlé vlásky. Na to, že som v posledných mesiacoch brunetka s červenými odleskami po všetkých farbeniach, som mala vďaka mojej medovo-olivovo-olejovej kúre a fantastickej Marilyn na miestach až blond vlasy. A jeden kamarát ma dokonca nazval Venetian blond ( ♥ !!!).


Jediné nešťastie; ak chcem prežiť, musím robiť kompromisy medzi Marilyn a stravou. Vlastne ešte je tu moja vlasová nestabilita, ktorá ma po minutí tohto kontajnerika nahovorila nafarbiť si vlasy na kávovú hnedú. A to ešte neviete o všetkých zmenách, čo nasledovali potom. Nikdy sa nepoučím. Čo je hlavné, všetkým reálnym a ašpirujúcim svetlovláskam odporúčam miesto drahej chémie z drogérky dať napapať vláskom čohosi iného, napríklad takej Marilyn. 

Komentáre