Kiko Cosmetics


Vďaka spolužiačke som objavila taliansku kozmetickú značku Kiko. Nič nemôže byť lepšia reklama ako laky na nechty za 2.50 a špirály za 3.50. V Kiku sú neustále nejaké zľavy a špeciálne ceny, vedia ako vás tam nalákať každý týždeň. No aj bežné ceny sú veľmi prístupné a škála produktov ide od starostlivosti o pokožku až po strúhadlá na ceruzky a opasky na aplikátory. Nakúpila som a skúšala. A potom sa vrátila nakúpiť ešte raz.




Potrebovala som špirálu a skončila s dvoma, plus jedným lakom. Mala som chuť niečo vyskúšať, keďže Sultana mi kvalitu ich produktov veľmi vychválila. Domov som si zobrala duo špirál False Lashes Concentrate - Building Base Coat & Lengthening Top Coat plus klasický lak na nechty bez špeciálnych efektov v mojej obľúbenej farbe Rouge Noir. Začnem špirálami.


Opäť raz som sa nechala zlákať marketingom. Zlá - zlá Bublina.  No - no. Už nikdy viac. Nie že by to bolo tak zlé, ale aj tak sa hnevám. Celý zázrak, ktorý ma zlákal, je tvar aplikátora Top Coatu. Tak som ich vzala obe. Veď sú to dvojičky. Ale po poriadku.

False Lashes Concentrate Buildng Base Mascara je biela maskara ktorá by mala pridať mihalniciam objem. Aplikátor je mierne trojuholníkový a na môj vkus mierne masívny. Ale ako - tak som aplikáciu zvládla. Maskara je dosť krémová a nanáša sa relatívne jednoducho, no musím sa priznať, že som ju použila asi tak trikrát. Príde mi to trocha otravné používať toľko produktov. A väčšinou si na ňu ani nespomeniem.



Efekt zvážte samé.  Mne príde sympatický, ale s čiernou špirálou som potom dosť bojovala.


Toto je ten slávny aplikátor, ktorý ma zlákal k celej kúpe. Chutná malá gulička. S ktorou zakaždým bojujem. False Lashes Concentrate Lengthening Top Coat Mascara. Pokiaľ správne rozumiem popisu, mala by sa pridávať na inú špirálu, a tým predĺži riasy. Ja ju používam samu osebe. Asi to robím úplne zle, ale veľmi ma to nezaujíma. Maskara obsahuje drobné čierne vlákna (z ktorých jedno môžete vidieť v mojom oku), ktoré priľnú na mihalnice a tým ich predlžujú. Tomu je prispôsobený aj aplikátor, v tvare malej guľôčky, ktorý by mal celý proces uľahčovať. Ja to teda s ľahkosťou nezvládam, ale so špirálami mám všeobecne problémy. Tentokrát som sa vážne snažila ale výsledok je mierne.. nepodarený. Musím povedať, že ja teda z tej špirály veľmi neodpadávam. Mimochodom, mojou najväčšou chybou je asi to, že vždy chcem z produktov odpadávať.


Je pravda, že mihalnice pôsobia dlho, ale určite nie husto. No keď to porovnám s časom, počas ktorého som sa snažila, aby to vyzeralo ok, veľmi ma špirály nepresvedčili. A viem, je tam tá škaredá zlepenina, ktorá kazí celý dojem. Ale fakt som sa snažila.



Druhý (vlastne tretí) produkt je lak na nechty. Pure colour Nail Lacquer. Čistá farba. Ževraj má aj akési čarovné ingrediencie, ktoré spevňujú nechty a blá blá.. Ale zas až tak na ten marketing nie som. Má krásnu farbu. Všeobecne Kiko má široký výber najrôznejšch farebných odtieňov, ale aj efektov a škály starostlivosti o nechty. Čo sa týka aplikátora, je to ďalši Kiko objekt, s ktorým si veľmi nerozumiem. Už som rozmaznaná širokými aplikátormi, ktorými ide všetko oveľa jednoduchšie. Inak sa vždy celá zapatlem.


Veľké plus je, ako môžete vidieť, že sa krásne leskne. Krásna farba, krásny výsledný efekt, príjemná cena. (Momentálne majú pár odtieňov len za 50 centov. Áááááááá!!!!) Samozrejme, treba naniesť top coat, ako na každý lak. A týždeň nepoškodený určite nevydrží. (Ani to netvrdí).
 

Aj keď som ani z jedného z produktov nepadla na riť, za tú cenu som s nimi bola spokojná a tak som sa pri najbližšej zaujímavej akcií vrátila znova. Po rúž v ceruzke. Ktorý veľmi veľmi ľúbim a raz o ňom napíšem.

Keď na cestách natrafíte na ich obchodík, smelo vstúpte a niečo si doprajte. Ja si tiež ešte doprajem.

Komentáre