Ombré !



Keď vidím samu seba v snoch, vždy som blond. Ale v realite som nikdy nenašla odvahu zosvetliť si vlasy. Nebojím sa zmeny. Skôr potrebnej starostlivosti. Preto som sa na ombré vrhla ako šelma na korisť. Predstavujem moju tŕnistú love story s L'Oréal Préférence Wild Ombrés (No.4).



Efekt ombré som prvýkrát videla na vlasovej show vo Viedni a milovala som ho. Vyzeral krásne na dlhých vlasoch jednej z modeliek. Ja som bohužiaľ mala dlhé vlasy naposledy minulú noc keď sa mi snívalo, a tak ma ani nenapadlo vyskúšať ho na sebe. Potom na mňa urobil cou-cou v Monoprixe. Za 17 eur by som si krabičku s peroxidom nekúpila ani v nočnej more. Napokon som sa mu vrhla do náručia za asi 3 eurá na zľavnenom stojane v nemeckej dm-ke. (Čosi mi hovorí, že by som mala zmeniť krajinu). Chvíľu som to ešte rozdýchavala a potom sme spolu spravili toto:

Časť prvá : Moje pôvodné vlasy


Po všetkých zmenách farby si už netrúfam odhadnúť ich oficiálny názov. Pohybuje sa niekde na škále medzi hnedou a ryšavou. Ale už ma nazvali aj benátskou blondínkou. (kiežby <3) Ako každú ženu, z času na čas ma nudia. Potom snívam a vymýšľam. A hľadám odvahu. A konzultujem s psychológom moju nedôveru v kadernícky stav.

Časť druhá: Kurzy nemčiny

 

Úprimne. Bola som pevne presvedčená, že jednojazyčné letáky v našej galaxií neexistujú. V Nemecku áno. To sú tie momenty, v ktorých prehodnocujem moje rozhodnutie vybrať si v sexte ruštinu. Dávno som neprepisovala nemecké znaky do google translate, nasledovne prehadzovala slovosled, hľadala skryté významy, zúfalo googlila video návody, opäť translate, slovník, druhý slovník a "...ja na to kašlem."

Časť tretia: Dilema


Ak sa nájde ešte jedena šetrná Slovenka, ktorá si radšej kúpi farbu s návodom písaným klinovým písmom, len aby ušetrila, skúsim zhrnúť základ. Hlavne dodržiavajte všetko, čo je napísané v letáku. Zvyšok je jednoduchý. Zmiešať všetky látky, kefkou naniesť na vlasy (postupne od končekov smerom nahor pre prirodzenejší efekt), nechať pôsobiť, priebežne kontrolovať stav, nenechať si zhorieť vlasy, zmyť + maska.

Mala som trochu strach z výsledku, keďže som si kúpila najsvetlejšiu verziu (No. 4), ale nič zlé sa mi s vlasmi nestalo. Nie, neostali priesvitné. Aj keď počas aplikácie pôsobili snehobielo.



Časť štvrtá: Všetko pokaziť v preklade

Chytilo to. No akosi mi to v hystérií prišlo "vylepšiteľné". Veľmi zlý nápad! Automaticky som si farbu na vlasy nakydala ešte raz, znova čakala, znova opláchla a sklamane skonštatovala, že som všetko pokazila. Neviem či je to možné. Neviem či to znie logicky. Ale už som bola z môjho ombré sklamaná. A s tým sa nič robiť nedá. Bolo viditeľné, bolo zaujímavé a živé. Ale pocit je pocit.



Časť piata: Priznanie

Priznám sa. Po niekoľkých týždňoch som zašla do Carrefouru a kúpila si druhý najlacnejší odfarbovač (to s tým druhým najlacnejším a nie najlacnejším je moje pravidlo). Volal sa Labell a myslím, že bol z Bulharska.



Risk je zisk. Mám parádne ombré z ktorého sa nesmierne teším. A sľubujem, že hysterické patlaniny už nikdy robiť nebudem. To si hovorím zakaždým. A to ešte neviete, ako som si farbila obočie. Ombré je super. Skúšajte a hrajte sa a nebuďte upäté.

Tak zas nabudúce!

Komentáre