Ako si (ne) farbiť obočie

Obočie je podľa mňa najdôležitejšia črta tváre. Vie dodať výraz, alebo všetko zničiť. Úprava obočia  požičia človeku nový charakter. Bohužiaľ, aj tá nepodarená. Môjmu obočiu dodávam voľné pole pôsobnosti, trhám len to, čo úplne vybočuje z radu. Vždy som si ho chcela farbiť. Dodať mojej tvári viac energie, agresivity, ubrať na jemnosti. Išla som za kozmetičkou a z výsledku som bola zhrozená. Dve hrubé, takmer čierne čiary. Tak som skúšala doma. Ukážem vám ako.




Farbu na obočie a mihalnice Rival de Loop som si kúpila v nemeckom Rossmannovi. Návodu som, samozrejme, nerozumela. Mám pocit, že princíp je odlišný od iných farieb, aspoň podľa toho, čo som videla na nete. V krabičke je tekutina, ktorej názvu nerozumiem, Farbgel, aplikátor, nepoužiteľné papieriky a dve vatové tyčinky. A samozrejme, návod v nemčine. Preložím vám ho po svojom.
 

Moje obočie je takej nijakej myšacej farby. A keďže často nemám náladu maľovať sa, skončím s plytkou, nevýraznou tvárou. To nechcem. Farbiť si obočie a mihalnice je podľa mňa vynikajúce riešenie. Chce to len správny odtieň, šikovnú kozmetičku, alebo esenciálnu zručnosť.


Prípravy sú jednoduché. Zložitá časť príde až s aplikáciou. A poprípade sa mnou môžete inšpirovať a pokaziť to na záver. Postup:

Pripravte si pevné ruky, vatové tampóny, obsah krabičky, odličovač a mastný krém. Všetko treba robiť rýchlo a šikovne, tak sa na to pripravte. A ak vám farba alebo bezmenná tekutina kamsi kvapnú, je koniec. Mimochodom, ja som sa snažila o obočie a mihalnice naraz. Viac menej úspešne.




Obočie a mihalnice treba poriadne odlíčiť a odmastiť. Inak nastane katastrofa. (ako v mojom prípade)


Proti zafarbeniu pokožky sú v balení maličké papieriky nemožného tvaru, ktoré som nijak nedokázala použiť. Vám sa to možno podarí. Ak nie, stačí si na pokožku v okolí naniesť vrstvu krému.



Prvá sa nanáša tekutina T. V žiadnom prípade ju nemáte zmiešať s gélom. Jednoducho ju vatovou tyčinkou treba precízne natrieť z každej strany chĺpku. Neviem, čo to robí, ale taký je postup.
Následne si na aplikátor vytlačte kus Farbgelu a skúste ho napatlať na obočie a mihalnice bez toho, aby ste si nafarbili aj kus čela, oka, líca, brady, ...

Treba počkať len pár sekúnd a hneď to všetko strieť vatovým tampónom. A bravó! Hotovo.


Rozdiel medzi obočím je dosť viditeľný, ale mihalnice podľa mňa nula bodov. Na druhej strane je pravda, že aplikácie som sa dosť bála. Zatiaľ nechcem oslepnúť. Ani nikdy nebudem chcieť.


Teraz sa priznám. Na záver som to celé pokazila. Nerozvážnosť. Farbu som naniesla ešte raz. Katastrófa. Zafarbilo mi to kožu na škaredú žirafiu farbu. Prišla panika a skúšala som si to zmyť všetkým, čo bolo po ruke, od pleťovej kozmetiky až po mydlo a šampón. Mierne pomohla Neutrogena proti čiernym bodkám. Zachránila ma pred hroznou hanbou. Jedno obočie som mala nakoniec tmavšie ako druhé. Až tak to vidno nebolo. Ešteže existujú korektory.


Som s celým tým nápadom spokojná. Cítim sa výraznejšia. Možno placebo. Ale zároveň si nemyslím, že efekt je dlhodobý. Možno to záleží od čistenia pleti. Alebo som nešikovná. To je jedno. Odporúčam.

Komentáre