Nahý šampón od LUSH


Koncept tuhých šampónov z Lush ma nadchol ako malú. Načo pridávať do šampóna vodu, keď jej v sprche máte až až? Načo baliť šampón do veľkej tlstej nespratnej fľaše, ktorá skončí na smetisku? Načo rátať mililitre a kupovať mini fľaštičky pred každou cestou lietadlom? Tuhý šampón je jednoducho eko, mini, kompakt, bio, hand-made, lokál, všetko čo je dnes in.



Ako povedali v LUSH, jeden tuhý šampón = 80 až 100 umytí = tri klasické fľaše šampóna = jedna šťastnejšia planéta !

Z najvoňavejšieho obchodu v Tours som sa vrátila s Pousse plus vite !, Big a Veganese. Už keď, tak poriadne. No dobre, Big nebol pre mňa a aj tak by mi bol na nič, keďže ani jeden krištálik soli sa mi k vlasovej pokožke cez chlpy nedostal. Ale fakt supersky penil. Asi by ho mali skôr používať krátkovlasí jedinci. Veganese bola len ochutnávka, prilíš malá na reálny test, ale krásne, krásne voňala.

Veganese ochutnávka
Poussse plus vite! (pre anglofónov New) je pikantný šampón  plný bobkových listov, rozmarínov, klinčekov, žihľáv a škoríc. Pokožka je z neho vo vytržení a vlasy prestanú padať a začnú rásť ako divé. Je to ružové a okrúhle a tak akurát do dlane. Navrchu má kus škorice a krásne vonia. A najlepšie sa mu žije v malej plechovej škatulke za dve oči priamo z vedľajšej poličky v LUSH.



Používam ho už pár týždňov a spievam chvály. Vlasy mi padali ako hviezdy a momentálne aj napriek nepríjemnému počasiu držia pevne. S aplikáciou nie je žiaden problém, aj keď najskôr som si to moc nevedela predstaviť. Použijete ho ako mydielko. Pení, čistí, leskne, vonia, živí. A nie a nie ho minúť. Po použití mám pocit až vŕzgavo čistých vlasov. Sú krásne hebké, prevoňané a prirodzene sa lesknú. Jednoducho kvalitne umyté vlasy. Je super.


Nahých šampónov majú v ponuke viacero, už si brúsim zuby najmä na Trichomaniu. Úprimne, ten nápad je geniálny. K fľaškovým šampónom už nepôjdem. Keby som mala platenú stáž, som v tom obchode nonstop. Jeho vôňu rozoznávam na metre, už sa mi vyvinul špeciálny senzor. Našťastie sú čochvíľa Vianoce. Teda zimné sviatky.


Dôležité P.S.: 55 gramov si kúpite (aspoň vo Francúzsku) za 8.95 e.

Komentáre

  1. Mne osobne ani jeden Lush šampón nevyhovoval, aj keď by som si to želala, keď už je to také eko, hand-made, voňavé atď :). Všetky neskutočne vysušovali a vymývali farbu ako divé, ale niet sa čomu čudovať, keď obsahujú tonu sulfátov. Jediný, ktorý ma ako tak nadchol je Godiva, ale to len preto, lebo voňal jazmínom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem zatím měla jen dva tuhé šampony, ale bohužel ani jeden nebyl pro mě ten pravý :) ale ještě to nevzdávám a mám zálusk na další dva- Karma a Jumping Juniper, tak snad budou vyhovovat, protože se mi tuhý šampon taky líbí daleko víc než ty klasické :)

    http://lushkosmetickesladkosti.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Bublina ďakuje za rozhovor.