Birchbox juin 2020




Júnová krabička už prišla dávnejšie, ale nejak som si nevedela sadnúť a dať dokopy blog. Témou bola Magic hour, celé to bolo o horoskopoch a ezoterike a tak. V podstate to bola spolupráca s nejakou ezoterickou appkou, ktorej meno som už zabudla. Ale veľmi pekný dizajn krabičky. Produkty?


Huygens olej L’huile visage élixir nuit
Na produkty Huygens sa vždy mega teším. Tento nočný olej prišiel vo fakt mini verzii, ale neviem sa dočkať testovania. Obsahuje kokos, argan a mandle. 

Aveda bezoplachová maska na vlasy Damage Remedy
Damage Remedy už som testovala a bola som spoko. Ale prečo zas moje najmenej obľúbené bezoplachové?
 

Eyeko Lash Alert maskara
Neviem, či už som niekedy vyskúšala Eyeko maskaru.. Viem, že by mali byť super. Momentálne sú moje obľúbené Nars Climax a Clinique High Impact. Uvidíme ako sa bude dariť tejto.


Kiehl's čistiaci gél Ultra Facial
Teraz používam Kiehl's calendula a je fajn. Nie zázračný, ale fajn. Ak je Ultra Facial ešte jemnejší, možno sa stane mojím top.

 
Brave New Hair trblietavý gél na vlasy a telo
Hrozný produkt. Pôvodne som ho chcela dať ako giveaway, ale akosi na autopilotovi som ho otvorila. Otvorený produkt by som určite nikomu neposielala a tak skončil u mňa na poličke. Celkom som sa tešila na zlatisté trblietavé nohy, ale bol to úplný fail. Všetky flitre mi zostali na dlani a na nohách ani nebolo vidno, že sa niečo odohralo. Dala som mu šancu ešte raz, ale dopadlo to rovnako. Katastrofa.

Giveaway
Giveaway teda tento mesiac (našťastie) nie je. Len tak medzi rečou - všetky predchádzajúce produkty z giveaway sú stále u mňa doma a čakajú na záujemcov. </3
Kto sa prvý ozve, ten ich dostane.

Čauko kakavko!
 


Komentáre