Prvá Bublina

Práve sa trmácam vlakom v spoločnosti neznámych a rozmýšľam nad založením blogu. Teda rozmýšľam nad tým už dávnejšie. Viem si ho predstaviť, viem o čom by približne bol, viem ako by vyzeral, teda nie tak celkom, ale neviem čím by sa začínal a hlavne kedy. Tak sa začne teraz.

Baterka mi ostáva na 73 minút, keď odpočítam posledných 12 pri ktorých notebook prosíka o nabite, ostane 61. To bolo pôvodné číslo, ale nechajme to tak. Mám síce nabíjačku, no pán v bielom nátelníku po mojej pravici by ju možno pod svojimi nohami nezniesol. Asi aj to budem musieť nechať tak. Po ľavici mám spiacu odfarbenú blondínku. Keby som prišla o dve minúty neskôr, rozpínala by sa na mojom mieste. Oproti nej je futbalový tréner. Určite je to futbalový tréner. Učí dorast hrať fodbal z lobdou, v károvanej cestovnej taške má pár plechoviek piva, v zadnom vrecku nohavíc tekvicové semienka a na vedľajšom sedadle tipovací magazín. Určite je to tréner. A pri okne je sivá myš. Keby netelefonovala ani si ju nevšimnem.

Tak v tejto spoločnosti zakladám môj blog. Možno ho pán tréner aj pokrstí, keď ma neohrabane oleje pivom. Snáď nie.

Rozmýšľam nad mojimi prvými vetami. „Viem o čom bude“. Akurát sa mi to práve vymyká spod kontroly. Mal byť asi o všetkom okrem cestujúcich vo vlaku. Aj keď, prečo nie? Keď som ho plodila, nakreslila som si do diára pavúka nápadov. Alebo nápadového pavúka? Tak nejak sme ho v škole volali. A možno celkom inak. Rozhodne som ho nakreslila a vymýšľala všetky možné veci, ktoré ma inšpirujú. Jednu vec som tam vždy zabudla pridať. Teraz som si na ňu spomenula tak ju sem rovno napíšem. Možno ju neskôr vymažem a dám na vhodnejšie miesto. Je to ten pocit, keď si kúpim čosi nové, potom z toho dávam dole cenovky a zbytočnosti a teším sa. Ako pri rozbaľovaní darčekov. Potom to dám na iné miesto. Len nesmiem zabudnúť.

Toľko na začiatok. Mám v tom dosť chaos. Ale postupne sa to utrasie. Ako tento vlak. Príbehy, inšpirácie, novinky, móda, kozmetika, čo zaujme to sem dám. Snáď to zaujme aj niekoho ďalšieho.

Príjemnú cestu.

Komentáre