Vlasové alternatívy

Začiatkom júna som bola na jednej kaderníckej show, kde mi okrem zvláštneho strihu ofiny aj odfarbili vlasy. Odvtedy s tým zápasím.

Ofina je relatívne ok, časť pomaličky odrastá a časť pravidelne skracujem. Ale nad farbou rozmýšľam priemerne 2 hodiny denne. Od mojich experimentov s červenou farbou som sa stala veľkou faninkou prirodzených vlasov a preto som dúfala, že vďaka miniatúrnemu rozdielu medzi odtieňmi mi zafarbené vlasy jednoducho odrastú a bude. Ale nie vždy sa plán A podarí.

Tak som začala s hľadaním alternatív. Permanentnú farbu som hneď vylúčila. Šampón som dala na poslednú priečku. Potom ma zaujali recepty ako si uvariť vlastnú farbu zo záhradky. Tohto nápadu sa ešte celkom nevzdávam. Odrádza ma akurát fakt, že som si dlhší čas oplachovala vlasy harmančekom a svetlejšie vlasy neprišli. No škorica, káva, či čierny čaj možno zaberú. A ešte som pri sliedení v drogérií objavila produkt Colour B4. Je to odfarbovač na vlasy bez amoniaku, stojí okolo 15 eur a baby na youtube si ho veľmi chvália. Vyzerá to byť šikovná vec pre veľmi tmavé vlasy, výsledok bol vždy oveľa svetlejšia červenkastá farba. Ale ja sa predsa len bojím chemickej reakcie ktorú by mi na vlasoch predviedol.

Tak mi teda ostal plán H – henna. Tú práve vo veľkom googlim a snažím sa získať pozitívny dojem. Kvalitná henna by mala byť čistá príroda, ktorá mi vlasy prifarbí a pridá im na kráse a na zdraví. Celkom ma to presviedča. Ďalej by nemala odrastať, ale postupne blednúť. Opäť dosť silný argument. A navyše, existuje množstvo prísad, ktoré môžem do henny vmiešať a získať rozličné odtiene, alebo efekty. Napríklad efekt zelených vlasov. Ten vzniká reakciou henny s chemicky upravenými vlasmi. Dúfam, že mňa zďaleka obíde. Nevýhodou tiež môže byť, že henna a chemická farba na seba navzájom nechytajú a tak treba medzi aplikáciami dlhší čas počkať.

Po preštudovaní desiatok rôznych stránok som sa rozhodla pre značku Henné Color. Posledným problémom ostal odtieň. Keď sa rozhodnem a pôjdem do toho, tak tu opíšem celý postup a výsledný efekt. A možno pridám fotku mojich zelených vlasov.

Komentáre