50 % off F&F Made up

V Tescu bola 50 percentná zľava na make-up F&F. Možno stále je. Nemohla som to nevyužiť. A tak mám v zbierke nový lak.


Snažila som sa nájsť internetovú stránku F&F Made up kde by som si mohla popozerať všetky výrobky, ale nepodarilo sa. Na slovenskej stránke majú prezentované štyri looky - Soho Nights, Winter Ice, Boulevard a Gangster - takže aspoň ochutnávku kolekcie.

Doma som si samozrejme uvedomila, že v zbierke už mám podobný odtieň - No. 305 od S-he stylezone. Ale lakov nie je nikdy dosť.

Tak som sa rozhodla tieto dva laky trocha porovnať.

Design: Ako prvé treba povedať, že S-he úplne zmenili vzhľad ich výrobkov - sú hranatejší a zaujímavejší. (Môj lak som uchmatla pri výpredaji produktov v starom balení za necelé euro.) F&F prišli s jednoduchými obalmi, ktorým nie je čo vytknúť - keby boli vyšperkovanejšie, viac by sme si zaplatili. Lak však skrýva jedno prekvapenie - mohutný vrchnáčik je len ozdoba, pod ním sa skrýva ešte jeden malinký.

Aplikácia mi nerobila problémy ani v jednom prípade.  S-he sa v prvej vrstve troška premazával, ale druhá vrstva to zamaskovala. F&F nakoniec potreboval až tri vrstvy, aby farba vynikla. Teraz mám laky na sebe presne týždeň, a sú len troška olúpané na koncoch plus by potrebovali vrstvu lesklého nadlaku.

Odtieň: S-he je ten naľavo - o dosť červenší ako F&F. Na nechtoch to vyniklo ešte viac. Vlastne na nechtoch to vyzerá celkom inak ako na fotke. A to som skúšala fotiť v rôznom svetle. No nič, aspoň pre orientáciu. Ten tmavší je S-he, ten lososoidný F&F. Na oboch fotkách aj s priesvitným topperom.


A čo sa týka ceny, oba som kupovala vo výpredaji, S-he za necelé euro a F&F myslím za 2.50. Takže v reály asi dva krát toľko.

Koniec koncov, nový lak sa vždy zíde a ešte som sa nestretla so žiadnym katastrofálnym. Niektoré sa ultra rýchlo olupujú, niektoré takmer okamžite zaschnú vo fľaštičke, ale odlakovač vždy všetko vyrieši. Ale tieto dva predpokladám zaradím medzi moje favourites. Farba je úžasná, výrazná, ale nie tak násilná ako červená. Skôr šťavnatá a energická. Takže super k rôznym outfitom, a na oživenie každého dňa. Aké farby na nechtoch preferujete vy? Môj favorit je v poslednom čase žltá. Úžasná farba.


all photos by me.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Bublina ďakuje za rozhovor.