Mr. Nude

Sľúbila som, že keď budem čarovať s mojím novým úlovkom od Catrice, podelím sa. Tak sa delím. Aj keď moje kúzlo veľmi nevyšlo.



Na youtube som našla kopec tutoriálov pre Moustache Nails, do čoho som sa okamžite zbláznila. A obrovsky som sa tešila ako to celé vyskúšam. Bohužiaľ doma nemám čierny lak, keďže ho nikdy nepoužívam (aj keď kedysi som ho nosila non-stop). Mám len Essence Nail Art Cracking Top Coat, ktorému som veľmi nedôverovala, a tak som vytiahla všetky dva ostatné tmavé laky, ktoré mám: Avon Midnight Plum, ktorý má nádhernú tmavo fialovú farbu a aspoň štyri roky a Essence 5O´s Fever v odtieni Rockabilly, ktorý je nemenej starý, a nemenej krásny. A skúšala som, s ktorým to pôjde najlepšie.






Nakoniec som riskla Cracking Top Coat, a teraz vinu zvaľujem naňho. Catrice Petit Four As Dessert má krásnu jemne hnedú farbu, ktorá mi pripomína šálku voňavého večerného kakaa. Je dosť riedky, takže som mala menšie problémy s aplikáciou, ale kryje výborne už v prvej vrstve. Ako podklad som posledný krát použila Oriflame Weak Nail Hardener, ktorý je už na dôchodku v smetnom koši. Potom šli dve vrstvy farby, nepodarené fúzy na ľavý prstenník (na pravú ruku už som si absolútne netrúfla), snaha opraviť fúzy malým štetcom a odlakovačom (neúspešná) a top coat Catrice - 310 I See Through You.

Výsledok je roztrasený, fľakatý a mierne nepodarený. Nabudúce sa polepším. Sľubujem.





Fotku kakaa som si požičala z Google, ostatné sú moje.

Komentáre