Nenápadne jarné nechty.



Moje jarné prevedenie pastelových farieb na nechtoch.V hlavnej úlohe Essence - 73 Replay z rady Multi Dimension. Už nepredajný.





Mimochodom, začala som byť mierne posadnutá nájdením tej správnej svetlomodrej farby na nechty. KAŽDÁ mi príde do zelena.

Komentáre

  1. Toto mi ani nehovor, u mna to iste, stale hladam krasny svetly nebickovy odtien modrej :D Mne nepridu ani do zelena, skor, nie je to stale ten odtien, ktory chcem :)...chcela by som nieco taketo:http://www.youtube.com/watch?v=zUo8cgr98V4&feature=feedu alebo nieco ako bahamian escape od china glaze- ta mi pride draha, takze hladam lacnejsiu alternativu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ani neviem, aký odtieň vlastne hľadám,ale stále ho neviem nájsť. Niečo ako Nails in Pool Party z Topshopu, alebo tie Bumblebees. :)

      Proste niečo hravé a žiarivé. (A lacné.) A možno ani nie žiarivé. Sama neviem. Ale hľadám.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Bublina ďakuje za rozhovor.