Jarná únava

Čo robíte vy keď vás prepadne jarná únava? Ja som sa ňou v posledných týždňoch nechala unášať. Bohužiaľ, unáša ma aj naďalej. Škola, škola, škola, znenávidená bakalárka, škola, škola, a žiaden čas nazvyš. Dobre, bol čas nazvyš, ale stále som mala pocit, že by som mala robiť čosi iné a nie len tak posedávať. Teraz prišlo voľno, a ja sa cítim ešte vyčerpanejšie. A rozhodne to tak nechcem nechať. Len neviem, ako na to.







Veľkým pomocníkom sa mi stalo behanie. Trocha si zabehať, mať zo seba dobrý pocit, dať si vlažnú sprchu a som ready do ďalšieho dňa. Kým nepríde únava. Ďalším liekom bol shopping. Dočasným. Nakúpila som si, vo veľkom plánovala ako to všetko vyskúšam a zavesím na blog. A nič z toho, napísala som nula riadkov a ďalej ležala s únavou. Wellness. Pár hodín v saune a je po únave. Ten deň bol skvelý. Ten potom ma zaviedol späť k únave. Vtedy som si povedala, že to musí mať hlbší dôvod a nabehla som na železnú diétu. Jedna tabletka železa s kyselinou listovou musí vyliečiť každú únavu. Zatiaľ však na mne nezabrala. Potom som vytiahla eso z rukáva. Tri dni na Costa del Sol a som ako rybička. Alebo nie.

Teraz sa začínam cítiť beznádejne. Už je máj. Jarná únava má byť dávno preč. Zaručené lieky ani dovolenka nepomohli. A predo mnou je dosť nepríjemné obdobie. Možno je to všetko tým. Neviem prestať myslieť na to fuj fuj predo mnou. Človek by si mal užívať tie najmenšie okamihy. Pokiaľ nemá chuť len spať. Ach. Čo zaberá vám?

Komentáre