Alverde Zelený Korektor


Ešte stále mám červený nos a ešte stále ho skrývam zeleným korektorom. Tentokrát som sa po dlhom váhaní vybrala smerom k Alverde. V ponuke majú dva produkty proti začervenaniu. Jeden je krémový korektor a druhý je tekutý podklad. Ja som skúsila ten druhý.



So značkou Alverde mám pár skúseností. Čo-to som poskúšala, avšak celkový obraz si neviem vytvoriť. Sú produkty, s ktorými som spokojná (tiene) a sú produkty, ktorým som dala nula bodov (farba na líca a pery). Efektívne na mňa však pôsobí ich zelený nemecký marketing a vždy ma prinútia obšmietať sa okolo stojanu. Na začiatok tohto odstavca som chcela napísať, že veľa skúseností so značkou nemám, ale keď nad tým tak rozmýšľam, mala som od nich mrte produktov.

Pome na korektor! Jedným slovom: sklamanie. Nebudem vás ďalej naťahovať. Farebne je super, príjemne vonia, červenú skryl, ale tá konzistencia! Pri nanášaní sa mi všade robili zelené šupinky. Akési miniatúrne hrčky produktu, ktoré vytvárali veľmi škaredý efekt a bolo ich vidno aj cez make-up. Robilo to taký kriedový finiš, ktorý mal od prirodzene krásnej pleti veľmi ďaleko. Bohužiaľ, tento produkt bol krok vedľa. Poputoval do smetí. Veď posúďte podľa fotiek pred a po.



Mám dosť slušne nesymetrický nos!

Komentáre