L'Oréal Nails à Porter

Nie často sa mi stáva, že by mi každý čumel na nechty. A obdivoval. A chválil. Každý. Podľa L'Oréal však za to stojím a za chválou zas stoja ich fejkové nechty nails à porter. Hentieto:




Sú krásne. Aplikujú sa jednoducho pomocou malých obojstranných lepiacich prúžkov. Okrem ukazovákov vydržali dlhšie ako sľubovaných 5 dní. Pokúšala som sa ich pracne dolepiť obojstrannou páskou ale nebolo to vončo. Odpadli tak o dve hoďky. Bez umývania rúk.



Ak niekto viete, kde sa dajú zohnať tie lepiace prúžky, prosím, informujte ma. Nechty sa, samoška, dajú použiť viackrát, pokiaľ ich pri odliepaní neznivočíte. Ja som pár opotrebovala, zvyšnými sa čoskoro opäť blysnem na ulici.



Vyzerajú trošičku lopatkovo. Možno som mala zvoliť menšie veľkosti. Zatiaľ dovi - dopo!




Komentáre