Recenzia: Kérastase Elixir Ultime


Kérastase mi ochránil vlasy pred smrťou peroxidom. Dôverujem mu na sto percent. Rozmýšľala som, či spolu vieme spraviť aj o krok viac a tak som siahla po Elixir Ultime. Zlaté a jantárové farby na balení mi hneď evokovali moje vlasy žiariace ako slnko. Nasiaknuté olejom, zahojené zázračnou technológiou, s legendárnym leskom. A realita?



Obaly produktov jednoznačne oslnivo žiaria a pôsobia luxusne. Vône sú jak z drahých hotelových izieb a textúra pôžitok. Všetky produkty z rady Elixir Ultime obsahujú kombináciu vzácnych olejov, ktoré pomáhajú k zdravému rastu a tvoria ochranný štít pred vonkajším poškodením. Mená ako mandle, vlašské orechy, koriander, hroznové jadierka, brusnice, kamélia, pracaxi, kukuričné klíčky, či argan sú zárukou rozmaznávania. Kérastase sľubuje posilnené vlasy s vysokým leskom, regeneráciu a výživu a lepšiu odolnosť. Produkty predstavíme podľa oficiálneho poradia: 1. umytie 2. ošetrenie 3. textúra.


Šampón BAIN RICHE


Elixir Ultime Bain Riche je bohatý šampón pre suché a unavené vlasy. Kombinácia vzácnych olejov vyživuje, čistí, prináša lesk. Obsahuje kokosový olej, koriandrový olej a maslo shea. Tomu sa hovorí výživná bomba.

Už počas umývania cítite, že je to celkom iná káva. Je bohatý, až olejovitý, vytvára hustú penu a vlasy sú po umytí posilnené a príjemné na dotyk. Na jemné vlasy by som ho ale nepoužívala, asi by to už bolo moc.


Maska - MASQUE D'HUILE SUBLIMATRICE


Masque Elixir Ultime je luxusná voňavá maska pre unavené vlasy, ktorým chýba lesk. Vyživuje, vyhladzuje, posilňuje, no prílišne nezaťažuje. Štyria zázrační pomocníci sú kukurica, pracaxi, kamélia a argan. Aplikuje sa na umyté, uterákom presušené vlasy, nechá 5-10 minút pôsobiť a dôkladne zmyje. Dôkladne zvýrazňujem ešte raz.

Táto maska dokáže zachrániť aj úplne vysušené vlasy. Tie moje ešte nikdy neboli hebkejšie a žiarivejšie, aj keď ich viem poriadne vytrápiť. Na druhej strane, rýchlejšie dostanete pocit mastných vlasov, ale po troške suchého šampónu ku korienkom mi všetci hovorili, že moje vlasy sú total fit. Asi si treba na tú hebkosť zvykať.


Intenzívna starostlivosť SERUM SOLIDE


Tuhé sérum na vlasy obsahujúce 15 rozličných olejov. Okamžite pomáha a zlepšuje vzhľad. Produkt, ktorý sa nosí v kabelke pre prípadné touch-ups. Aplikuje sa na suché vlasy po stylingu, alebo kedykoľvek počas dňa. Pozor s ním popri korienkoch, tam nepatrí. Pre intenzívnu opateru ho môžete naniesť na noc, vlasy zamotať do šatky a ráno očakávať zázraky.

Zničené, rozcitlivené končeky hneď pôsobia lepšie aj na pohľad aj na dotyk. Krásne prevonia, keď je to treba. Upokojí rozlietané chlpy. Trik so šatkou na noc som neskúšala, moje vlasy tam ešte nedorástli.

Elixir Ultime nádherne vonia, nádherne vyzerá a poriadne vyživuje. Zatiaľ čo s Resistance som mala silné vlasy, nezničené odfarbovaním a farbením, s Elixir Ultime sú moje vlasy lesklé, na pohľad zdravé a hebké na dotyk. Na druhej strane, rýchlejšie z nich mám pocit že mastnejú, takže omnoho častejšie siaham po suchom šampóne. Keby som mala kupovať znova, uprednostním Resistance, napriek tomu, že maska Elixir Ultime je ultimátny top. Keďže som to ale ja, budem skúšať opäť niečo nové. Už aj viem čo.

Komentáre