My signature lipstick


Ešte pár týždňov dozadu som nevedela, že Bite beauty existuje. Potom som od kamky dostala super darček k narodeninám. Počas dovolenky v New Yorku ma zobrala do Lip Lab by Bite, kde sme si obe namiešali náš vlastný rúž na pery. Top! Bite síce v Európe zatiaľ nekúpite, ale ak plánujete cestu do Severnej Ameriky, určite Vám odporúčam si od nich niečo kúpiť, prípadne zájsť do Lip Lab. Prečo?

Bite Beauty je založená na veľmi sympatickom princípe: Čokoľvek si dávate na pery, by malo byť rovnako dobré ako čokoľvek, čo si dávate do úst. Záleží im na čistej a bezpečnej kozmetike s luxusným výsledkom. Pracujú s prírodnými ingredienciami inšpirovanými jedlom. Myslia to s tým vážne. Keďže im žiadne laboratórium nevedelo vyrobiť formulu bez akýchkoľvek syntetických zložiek, otvorili si vlastné. A v ňom sa všetko vyrába dodnes.


Bite robí výhradne produkty na pery. Rôzne textúry a širokánska ponuka farieb. Rúže, kontúrky, tekuté rúže, lesky, rúže podľa astrologického znamenia, ... Plus majú radu starostlivosti o pery. Všetko certifikované cruelty-free.

Aký je môj zážitok z Lip Lab?



Najlepší. V skratke. Rozsiahlejšie je to podľa mňa skvelý nápad na darček. Hoci aj pre seba. Najradšej by som si všetky rúže odteraz vyberala takto. Poďme si to vysvetliť.

V Lip Lab vás privíta Expert Colour Artist, ktorý sa vám bude celý čas venovať. Poviete mu svoju predstavu o farbe a výslednom efekte, ktorý by ste chceli dosiahnuť. Ja som chcela rúž na každodenné nosenie, ktorý zvýrazní moju prirodzenú farbu pier. Aby som vyzerala menej anemicky.


Potom si odlíčite pery, urobíte si peeling (Bite peeling, ktorý som tam použila bol vynikajúci!), pery si hydratujete ich balzamom (veľmi teraz ľutujem, že som si tam peeling aj balzam nekúpila) a šup šup na vec. Colour Artist vám postupne mieša rôzne odtiene (v ponuke je ich viac než 200!) až kým sa nedostanete k tomu pravému. A boom! Máte svoj signature shade. Potom si vyberiete, aký efekt chcete mať - matný, saténový, s vysokým leskom, a.... sheer? Ako to poviete po slovensky? A na záver vôňu: čerešňa, mäta, vanilka, citrusy, mango, fialka, kokos, lesné ovocie, limetka.


Colour artist to pred vami všetko namieša, vloží do obalu na rúž a krásne zabalí. Keďže ja som si vybrala relatívne rýchlo (skúsila som iba 6 rôznych odtieňov), colour artistka mi na záver ponúkla vyskúšať ešte niečo iné len tak pre zábavu. Vyskúšala som krásny červeno-oranžový rúž, v ktorom som odcválala žúrovať až do rána.




A short summary in English


I discovered Bite beauty during my recent trip to New York. A friend has offered me a session at Lip Lab by Bite for my birthday. Best gift ever. Seriously. But let’s take it slowly.

Bite beauty was founded on a very simple, yet difficult to reach principle: what you put on your lips should be as good as what you put in your mouth. This proved difficult, as no laboratory was able to prepare a sample without any synthetic ingredients. Bite beauty opened their own lab in Toronto, where they manufacture their lip products ever since. The ingredients are food-inspired and the brand is certified cruelty-free.


Bite beauty is focused solely on products for the lips: lipsticks, pencils, balms, peelings, etc. Also, they set up a chain of magical spots called Lip Labs, where you can mix your own signature lipstick. My friend and I went to the one in Soho. You present your idea to the expert colour artist, who helps you to choose your preferred shade, texture, finish and flavour. It was an amazing experience and a lot of fun. I wish I could choose all my lip products this way from now on. I wanted a shade close to my natural lip colour, just less anaemic. I only tried 6 different shades (among the 200+ available) and opted for sheer finish and lime flavour. The colour artist then mixes all the ingredients in front of you, moulds the lipstick into a lipstick case and off you go. As I took very little time to choose my signature lip colour, the colour artist proposed to try something fun as well. We went for a bright red-orange shade and I was ready to party till sunrise.


P.S. lak na nechty / nail polish: OPI Dazzling Dew Drop

Komentáre