Tonymoly Banana Hand Cream



Kórejskej kozmetiky nebudem mať nikdy dosť. Milujem ich kawaii vizuál, obaly, hravosť, vône, prístup k starostlivosti o krásu, ingrediencie, všetky tie rozkošné pandy a ovocie. Naposledy som nejakú objednávala na Vianoce, aby som mojim dievčatám a ženám dopriala trošku kawaii pod stromček.

Môj najnovší prírastok? Banánový krém na ruky od Tony Moly.


Tento malý banán mi vždy, keď ho vidím, zlepší náladu. A väčšinou aj ľudom okolo mňa. Hlavne tým, ktorí nepoznajú koncept kórejskej kozmetiky a nerozumejú, prečo niekto naservíruje krém na ruky do banána, keď môže použiť normálnu tubu. Príde im to milé. Druhýkrát ma poteší jeho vôňa. Vonia presne ako banány v čokoláde. Mám na ne teraz neustále chuť.


Čo obsahuje? Okrem výťažkov z banánu aj kokosový olej, makadamový olej, maslo karité a mliečne proteíny. Táto mega kombinácia olejov znie ako poriadna dávka výživy a hydratácie. A presne taký pocit necháva Banana Hand Cream na rukách. Veľmi vláčny a bohatý, ale bez obáv, rýchlo sa vstrebe.


Neviem ako vy, ale ja banány veľmi podceňujem a chcem sa im na tomto mieste verejne ospravedlniť. Beriem ich ako také zemiaky, akurát inej farby a iného tvaru. Mám rada banánovú vôňu, banánovú prichuť a hlavne banánový chlieb, ale obyčajný banán si vychutnám málokedy. Väčšinou ich tretím, krájam na kolieska a posýpam cukrom a kakaom. Tak to robil môj ocko keď som bola malá. Ale! Pre Kórejcov sú banány superjedlo.

Mimochodom pre všetkých, čo sa pýtali: doteraz som objednávala vždy z jolse a cosmetic-love, ale naposledy som v jednom platila dosť vysoké colné poplatky a v druhom dosť vysoké poštovné. Takže som môj nákup trochu ošomrala. Ale veľa značiek sa už dá kúpiť aj v rôznych európskych obchodoch – tento krém som kúpila cez birchbox.



A SHORT SUMMARY IN ENGLISH
It looks like a banana, it smells like a banana, but it’s not a banana! It’s a hand cream by Korean kawaii master, Tony Moly. I’ve been a long-term super fan of Korean cosmetics. I usually buy a lump of products directly from Korea (jolse or cosmetic-love). This time I wanted to add just one quirky object to my daily routine. Banana Hand Cream instantly cheers me up with its cuteness and long-lasting sweet smell. It works amazingly well thanks to its rich, fast-absorbing texture. It contains plenty of banana goodness, milk protein, as well as coconut, macadamia and shea oils. Banana, a superfood in Korea, a kawaii object in my handbag! Pure love.


P.S.: lak na nechty / nail polish OPI A-Rose At Dawn... Broke By Noon

Komentáre