Daily Concepts: soap sponge


Vždy sa mega poteším, keď objavím nejaký nový šikovný produkt. Niečo praktické. Som dosť lenivá osoba, takže čokoľvek, čo mi uľahči každodenné úlohy je vrúcne vítané. Kalifornská značka Daily Concepts mi nedávno do života priniesla jednoduchý a šikovný produkt do sprchy.


Daily Concepts pracujú na vylepšovaní každodenných objektov. Vo svojej ponuke majú rôznych šikovných pomocníkov každodennej očisty.  Keď som prvýkrát uvidela ich soap sponge "mydlošpongiu", bola som trošku meh. Ale od prvého použitia som súčasťou fanklubu a už vlastním tretí kus.


Čo to je? Zvonku mydlo, zvnútra špongia. Produkt dva-v-jednom. Mydlo obsahuje trendy čierne uhlie, ktoré s pomocou špongie usilovne čistí pokožku. Dôkladný peeling a "detox" v jednom.

Používa sa rovnako ako klasické mydlo. A odporúčam ju skladovať v uzavretej nádobke. Čo sa mi na nej páči? Má krásnu vôňu, príjemne škrabká na chrbte, a zanecháva svieži pocit. Mám rada všetky produkty, s ktorými je radosť sa sprchovať. A vždy ma poteší nejaká novinka na trhu.


Do ktorého klubu patríte vy? Mydlo? Sprchový gél? Želé? Pena? Špongia? Lufa? Iba voda?


A short summary in English

The Multi-Functional Soap Sponge with Charcoal by Californian Daily Concept is my new fun shower companion. It’s a two-in-one product, with soap on the outside and a sponge on the inside. Great for a gentle peeling and wash at the same time. It has a lovely scent and leaves the skin feeling fresh and soft. I was not impressed by the first looks, but joined the fan club right after the first use. A practical product that makes simple shower more fun.




PS: blue nail polish / modrý lak na nechty: OPI Dreams Need Clara-fication

Komentáre