Sérum na mihalnice LiLash


Ako ste na tom vy so sérami na mihalnice? Ja som vyskúšala iba jedno - LiLash. Hmmm, keď tak rozmýšľam, myslím že kedysi dávno som mala ešte jedno iné v adventom kalendári. Ale to teraz nie je podstatné. Späť k veci. LiLash. Poďme na to.

LiLash som objavila cez Pixiwoos. Obe sestry ho používali a opísali pred rokmi vo svojich videách. Keďže sérum je dosť drahé, dlho som sa odhodlávala si ho kúpiť a otestovať. 90 dolárov. Fakt dosť drahé. Jedno sérum vydrží tri mesiace. Alebo si môžete kúpiť väčšie balenie na pol roka. Z mojej skúsenosti vydrží troška dlhšie ako tri mesiace, ale 90 dolárov je 90 dolárov. Odporúčam prihlásiť sa na newsletter a kupovať cez zľavy.


LiLash som používala dvakrát. Najskôr v roku 2016 a potom zas minulý rok. Keď teraz píšem tento blog, mám chuť sa do toho znova vrhnúť... Problém je môj charakter. Neviem nejakú aktivitu vykonávať pravidelne každý deň. Takže aj LiLash som po čase vždy vzdala. Ale...

Funguje? Funguje. Povedané veľmi zjednodušene, toto sérum zabráni vypadávaniu mihalníc. Výsledok je, že mihalnice rastú dlhšie a hustejšie.

Sérum je treba používať každý deň. Nanesiete si ho nad líniu mihalníc, ako tekutú linku na oči. Nejaký čas trvá, kým začne byť vidno výsledky. Cca mesiac - mesiac a pol. Najskôr si všimnete, že mihalnice pôsobia pevnejšie a lesklejšie. Potom si začnete uvedomovať, že sú dlhšie a hustejšie ako zvyčajne. Tiež som mala pocit, že boli viac vytočené. 

Moje mihalnice sú prirodzene dosť krátke, takže mi nenarástli do polky čela. Nebolo nič na štýl 3D predlžovania zo Zľavydňa. Jednoducho prirodzene vyzerajúce, ale krajšie. S výsledkom som bola fakt spokojná. Jeden postreh - mala som pocit, že moje viečka počas používania LiLash trošičku stmavli. Ale žiadne opuchy, podráždenie, vôbec nič také.

Keď som sérum prestala používať, mihalnice jednoducho začali znova vypadávať. Poznáte to - keď si odličujete oči, na vatovom tampóne zostane pár mihalníc. Až sa vrátili do svojho pôvodného stavu.
Sérum som prestala používať, lebo som nebola schopná si ho nanášať každý večer. A tým pádom stratilo efekt. Fakt super funguje, viete si nájsť kopec obrázkov pred a po. Ja samozrejme žiadne nemám.

Máte otestované aj vy nejaké séra?

PS: Majú aj sérum na obočie LiBrow.

Komentáre