Laneige Water Sleeping Mask


Keď som začala objavovať K-beauty, Laneige nočná maska na pleť bola jedným z kľúčových produktov. Dnes už je v tejto kategórii širší výber, ale v tom čase som Laneige považovala za unikát.

Je vo vyššej cenovej kategórii, takže som si ho dlho nedopriala. Nedávno som ho dostala, v jednej z mojich beauty krabičiek a mega som sa tešila, že ho konečne vyskúšam. Mám jeho mini verziu, full size sa pohybuje okolo 30 eur (za 70 ml).


Balenie nie je typická kawaii K-beauty. Skôr ide štýlom v jednoduchosti je krása. Produkt má veľmi jemnú vôňu a gélovitú konzistenciu. Na pleti pôsobí veľmi sviežo a ľahko.

A ráno? Bola som skeptická... Ale prešiel testom. Keď som si večer poriadne vyčistila pleť a naniesla Water Sleeping Mask, budila som sa ako krajší človek. Na pleti bolo vidno že je jemnejšia na dotyk a žiarivejšia. Inými slovami - nebudila som sa zo suchou, podráždenou pleťou.


Tento produkt je vraj medzinárodne najpredávanejšou nočnou pleťovou maskou. Jeden Laneige sa predá každých 12 sekúnd. Laneige ma presvedčil natoľko, že som si už stihla objednať verziu na pery - Lip Sleeping Mask.

Komentáre