Dr.Jart+


Priznávam, že Dr Jart sa mi najskôr mega páčil kvôli baleniu. Pre mňa klasika. Keď som si neskôr prečítala, že značka vznikla spoluprácou dermatológaa architekta, všetko dávalo zmysel. Všetky produkty vyzerajú ako z filmových kulís. Love story v lekárni. Niečo na ten štýl. Sú krásne a robia mi radosť. Navyše, je to kórejská kozmetika, na ktorú mám tak či tak slabosť. Dve muchy jednou ranou.



Rozmýšľam, aký produkt som od nich vyskúšala ako prvý.... Podľa mňa nejaký krém na tvár. Cicapair? Ceramidin? Nie som si istá... Oba tieto produkty sa ku mne dostali cez francúzsku MyLittleBox.


Dermaclear™ Micro Water

Odličovacia voda má jedno z top balení, aké som kedy mala v kúpeľni. Niečo medzi nemrznúcou zmesou do ostrekovačov a mega balením tekutého mydla. Treba si na ňu chvíľu zvykať. Manipuluje sa s ňou ťažšie ako s klasickou plastovou fľašou. Párkrát sa mi rozliala, ale pre krásu sa musí trpieť. Voda sa da kúpiť,samozrejme, aj v klasickom balení.

Odličuje veľmi efektívne a rýchlo. Trošku štípe v očiach, ale nie natoľko, aby ju bolo nepríjemné používať. A vôbec po použití nemám vysušenú, podráždenú, alebo napätú pleť, ako sa mi často s odličovačmi stáva. Fakt super. Plne odporúčam.


Ceramidin Liquid

Neviem sa dohodnúť sama so sebou a s internetom, čo je vlastne tentoprodukt. Oficiálne. Pôvodný opis bol sérum, potom som našla, že to nie je sérum, ale niečo ako toner. Je v tom dosť chaos. Aj v návode na použitie. Najskôr som našla, že sa aplikuje priamo (sérum), potom že vatovým tampónom (toner). Na obale je to len liquid - tekutina.


Ja ho používam ako sérum a som veľmi spokojná. Viditeľne mojej pleti prospieva. Jazykové okienko - ako sa prekladá plumping? Zbucľatie vám tvar? Nafúkne? Po lopate - vaša pleť bude vyzerať plnšie a zdravšie. Obsahuje ceramidy, ktoré pomáhajú hĺbkovo hydratovať pleť. Používam ho každý deň a fakt mám okamžite po použití pocit, že je tam viditeľná zmena. Oba produkty tip-top. Krásne na pohlaď a 100% spokojnosť s používaním. Nakúpila som aj ďalšie produkty od Doktora Jarta, čoskoro vyskúšam a predstavím. Ďakujem za čítanie. Čaute!


Komentáre