Birchbox Mars 2020 + giveaway


Dlho som hútala, a nakoniec som sa rozhodla, že sem vždy zavesím moje beauty boxy (Birchbox a My Little Box). V skratke ukážem, čo je tento mesiac vnútri, a niečo z toho podám ďalej. Mám doma haldy kozmetiky, takže sa vďačne podelím. Čo poviete? Keďže nemám tisíce čitateľov, vy budete mať slušnú šancu giveaway vyhrať. A ja získam spätnú väzbu a osobný archív krabičiek.

Taaakže...

Birchbox marec 2020

Témou je sebaláska a body positivity. Krabička je tento mesiac navrhnutá v spolupráci s francúzskou etickou značkou oblečenia Meuf.

Imparfaite Crème hydratante pour peaux heureuses
Krém na tvár zložený na 96% z prírodných ingrediencií. Made in France.

Minus 417 Masque corporel à l’argile
Maska na telo s bahnom z Mŕtveho mora. Znie to dobre, ale neviem si prakticky predstaviť použitie. Budem 20 minút stáť v pozore v kúpeľni?

Olivos Savon Huile d’olive et café Turc
Mydlo s olivovým olejom a tureckou kávou. Mydlám sa vždy poteším, keďže som veľký fanúšik. Navyše vôňa kávy.... Super.

Brave New Hair Masque à la kératine
Maska na vlasy s keratínom. Moje vlasy potrebujú kvalitnú starostlivosť ako soľ, ale priznávam sa, do tejto masky veľa nádeje nevkladám. Uvidíme.

Lise Watier Rouge Gourmand Ginger Bread
Rúž na pery od značky, o ktorej som nikdy predtým nepočula. Miniatúrna verzia. Bola som dosť bof bof, ako sa tu hovorí. Ale rúž je mega. Veľmi pohodlný, má nádhernú farbu a veľmi jemne sa trbliece. Len natoľko, že vaše pery vyzerajú živšie a krajšie. Fakt super. Bude to môj nový každodenný.

Navyše som dostala vzorku parfému Idôle od Lancôme.



Ako giveaway ponúkam prvý produkt - prírodný krém na tvár od Imparfaite. Ako na to? Jednoducho mi napíšte mail s pár komentármi čo sa vám na mojom blogu páči a čo nie. Prvý vyhráva.

Komentáre