Birchbox septembre 2020


Septembrový Birchbox mal doteraz vždy v sebe MAC rúž. Časy sa menia, MAC zostáva. 

Hlavnou hviezdou bola v septembri maskara od MAC In Extreme Dimension 3D. Sama o sebe robí túto škatuľku výhodnou. A okrem nej? 


Galénic Lotion de Soin Aqua Infini 

Ľahká esencia alebo sérum sa nanáša pred krémom, alebo inými produktami, aby zlepšovala ich výsledky. Už ju nejaký ten deň používam pred krémom, rovnako ako by som používala iné sérum alebo esenciu. Neviem povedať či krém funguje lepšie, ale používať ju je veľmi prijemné. 

Newseed telový krém lavande 

Vôňa levandule ukludňuje a relaxuje. Preto sa často dáva do produktov na zlepšenie spánku. Telový krém sa tiež odporúča aplikovať na noc, pre lepšie sny. 

Luseta šampón Perfect Bonding 

Šetrný šampón mi treba ako soľ. Šampón, ktorý pomáha poškodeným vlasom je tip-top. Nie som si istá, ci verím tvrdeniam o opravovaní poškodenej vlasovej štruktúry. U žiadnej značky. Ale vždy rada skúšam. 

Kiehl's minerálna voda Herbal 

Minerálnu vodu, alebo niečo na ten štýl mám vždy po ruke. Niečo čím si viem prejsť po pleti a cítiť sa čistejšie a sviežejšie. Problém je, že sa potom často cítim aj suchšie. S Kiehl's produktami mám občas presne ten problém. Aj táto micelárka moju pleť nechávala napätú a nesvoju.

A ako malý bonus prišiel mini tester parfému.


Komentáre