My Little Box été 2020 + giveaway


Aj moja malá krabička bola tento rok dva-v-jednom. No aj tak meškám tri mesiace. Spolupráca so značkou Lancel priniesla 5 doplnkov a 6 produktov krásy.


Doplnky boli ladené do jemných letných farieb, ladené veľmi cestovne. Veľká kozmetická taštička, menšia taštička, trendy látková čelenka do vlasov, maska na spanie a bavlnené odličovacie tampóny a náhrdelník. Ako rátam, je ich šesť... Hmmm... Menšiu taštičku asi nerátali.

A kozmetika?


Šampón a sprchový gél v jednom Davines

Produkt vhodný po slnení, pre svoje antioxidačné a protizápalové ingrediencie. Dva v jednom navyše šetrí miesto v batožine.

Sérum My Little Beauty

Sérum z kategórie anti-pollution. Obsahuje kokosovú a glycerín. Jednoduché ingrediencie dobré pre pleť. Neviem, či ma ochráni pred výfukovými plynmi, ale používam ho spokojne.

Čistiaci gél Condensé

Cez rôzne čistiace gély sa dostávam najrýchlejšie zo všetkých produktov. Hlavné kritérium? Nech nezanechá vysušenú napätú pleť. Uvidíme ako obstojí tento.

Clinique maskara High Impact

Túto maskaru som už mala viackrát a vždy je to rovnaký príbeh. Čerstvá sa mi nepáči, ale keď trošku obschne, je podľa mňa top. Radím ju medzi moje dve obľúbené, aby som to upresnila. Pred použitím vždy obtriem väčšinu produktu. Inak mi príde príliš výrazná. 

Uriage krém na tvár Crème d'eau

Ako množstvo francúzskej kozmetiky, aj tento krém je postavený na kvalitnej termálnej vode z Álp. Obsahuje tiež kyselinu hyalurónovú, ktorá hydratuje pleť. Tento krém už som raz mala a bola som spokojná.

Sanoflore sérum Aqua Rosa Essence de beauté botanique

Sérum s ružovou vodou a kyselinou hyalurónovou. Mám pocit, že MLB mi dáva produkty Sanoflore každý druhý mesiac. Ale tak ok, zatiaľ som spoko.


A giveaway?

S radosťou niekomu pošlem dva produkty, ktoré už mám odskúšané - maskaru Clinique a krém Uriage. Kto sa prvý ozve, ten dostane.

Komentáre