Odlakovací zázrak

Najviac nenávidím keď si musím odlakovať nechty. Preto mám väčšinou otrasnú ošúpanú manikúru alebo aspoň tri krát dookola prelakovanú farbu. A niekedy som jednoducho príliš lenivá s tým niečo robiť. Táto novinka zatiaľ celkom pomáha. Zázračný odlakovač od Bourjois.



 S tou jednou sekundou to trocha preháňajú. Ale pravda nemá od toho ďaleko. Strčíte, pokrútite, keď drží, troška pošúchate a je preč! V tube sa ukrýva špongia nasiaknutá odlakovačom, a tá za vás urobí všetku robotu. Tie najjednoduchšie veci bývajú zväčša tie najgeniálnejšie.


Efekt: Zatiaľ vyhral nad každým mojim lakom od priesvitného po višňový, menšiu časovú stratu mal s flitrovým a nie celkom dokončenú robotu s peel of base coat. Problém prišiel s nechtami na nohách. Prvý krát som sa pokúsila tam všetky prsty napchať, nemožné. Druhý krát som nahla fľaštičku a pochopila, že si z nej môžem trocha odlakovača naliať na vatový tampón a je to. Mohli by vymyslieť podobný systém aj na nohy.

Pocit: Veľké plus je, že príjemne vonia. Vraj aj vyživuje nechty. Rozhodne necháva príjemný pocit na pokožke. Plus obsahuje mandľový olej. Samé chvály.

Cena: Podľa francúzskeho Bourjois online shopu 8.75 za 75 mililitrov. Uff, až sa mi nechce veriť že som zaň toľko dala. Ale neľutujem.

Rozhodne odporúčam pre všetkých nechtových leňochov, pohodlncov a aj tých ostatných. Mimochodom, už som videla podobnú nádobku aj v ponuke iných značiek. Možno je za nižšiu cenu. A možno bez tej krásnej vanilkovo-ovocnej vône. A možno nie, nezisťovala som to.

Skúšajte a dajte vedieť. Pa.

Komentáre