FAREBNÉ MASKARY


Na farebné špirály mám slabosť odkedy som videla tú Nemku na garden party. Pamätám sa, jak mi ich kedysi mamina kupovala snáď vo všetkých farbách z Avonu. Už vtedy hovorila, že mi z tej kozmetiky trošku šibe. Predstavím vám dva novodobé kusy. Z jedného som nebola nadšená, druhý lúbim.

Prvým pokusom bola už dávnejšie fialová špirála od F&F made-up. Objavila som ju vo výpredaji a tak som si ju kúpila napriek nesľubnému názvu Black Plum. Fialová by bola super pre moje zelené oči, ale to black mi tam nevoňalo.



















Maskara mala sýtu tmavofialovú farbu. Na fotke ju, myslím, dobre vidno. Problém je, že na očiach to moc rozdiel nerobilo a rozhodne som z toho nemala elektrizujúci Nemkin pohľad. Navyše aplikátor nie je veľmi vhodný na moje riasy a všetko sa mi to nejak tak lepilo a škaredilo.


Tak som si až do minulého týždňa hovorila, že som na to zabudla, a že sa mi to vlastne až tak nepáčilo a je mi to celé jedno. Potom som vošla do drogérky, v ktorej ponúkajú Essence Colour Flash a päť minút som kňučala, že sa neviem rozhodnúť. Odniesla som si Miss Early-Greenbirdy (takú tú farbu o akej snívam na vlasoch). Instantná radosť za tri éčka!


A teraz dve super správy: dá sa použiť aj na vlasy (čo som hneď skúsila) a elektrizuje! Ešte zohnať tieň alebo linku rovnakej farby a Nemka nech sa beží skryť! Aplikátor je super, pekne rozčesáva, jednoducho sa nanáša, úplná spokojnosť. A tá farba. Ach.. Sýta, krásna, žiarivá, dlhotrvajúca. Eňo ňuňo. Už rozmýšľam nad druhým kusom.

























 Vyobzerajte si ju na mojej pikaso-tvári a aj na zvyšku. Je super. Ak vás to láka, stopercentne stojí za to. Plus dá sa s tým pekne vyhrať, vyskúšať rôzne kombinácie farieb alebo ňou len doplniť čiernu klasiku. Budem sa hrať jak keď som mala trinásť. Je to môj nový miláčik.



Mimochodom, ak s ňou vojdete do vody/sprchy/pary čaká vás v zrkadle strašne vtipný vodník. Brekeke, čau!

Komentáre