Urob si sám: TOPÁNKY


Občas dostávam záchvaty úzkosti, počas ktorých som presvedčená, že sa mením na nudného tvora. Potom tvorím. Mám chuť zmeniť účes, outfit, krajinu, stravu, školu, usporiadanie handier v šatníku, držanie zubnej kefky a nástenné dekorácie. V jednom z týchto záchvatov som si prerobila lodičky kúpené v H&M podľa gusta. Voilà moje topánkové DIY.



Chcela som univerzálne telové lodičky, ktoré budem môcť nosiť k hocičomu. Zohnala som ich za 7 éčiek vo výpredaji a asi do troch dní som začala mať pociť, že je to neskutočná nuda a musím s nimi niečo vymyslieť. Inšpirovala som sa botičkami z Topshopu, ktoré mi pár rokov dozadu udreli do oka a krásnym lakom na nechty.





Najskôr som vymýšľala ako, z čoho, čím a tak. Chcela som urobiť viac-menej vernú kópiu. A keď ma to prestalo baviť, využila som čo bolo po ruke a za jedno slnečné popoludnie som si "vyrobila" nové topánky.






Bála som sa, že vytvorím katastrofu, a tak som samozrejme na začiatok overovala, či sa to bude dať odstrániť. Bude. Takže som zobrala nálepky, nožnice, Genius in a Bottle od Catrice, trasúce sa ruky, a ajde!





Nálepky som vystrihla do tvaru  rozličných trojuholníkov a polepila nimi celú platformu.
Navrch som naniesla poriadnu vrstvu laku a nechala zaschnúť.
 
Po odlepení trojuholníčkov to pravdupovediac celkom katastrofa bola. A nasledoval najhorší kus práce - snažiť sa zdokonaliť všetko upatlané. Snáď hodinu som odlakovačom opatrne čistila hrany a snažila sa dostať do uzučkých uhlov. Nabudúce lepšie zvolím materiál nálepiek. Musím sa priznať, že to bol ten moment, kedy som chcela všetko hodiť za hlavu. Našťastie som to neurobila a teraz môžem nosiť nenudné béžové lodičky s metalickou platformou.





Komentáre