OMBRÉ TO APRICOT

Áno, áno, opäť je to tu. VLASY. Nudia ma. To znamená, že opäť vymyslím nejakú hlúposť. Úprimne, chcem ich mať zelené. Modré. Fialové. Barbie summer edition. Morská víla. Ešte úprimnejšie, mám pocit že všetky tieto farby sú pre ženy s dokonalou pleťou. Ja dokonalú pleť nemám. A z vlasov sa mi  väčšinou robí nepekná ovečka. Ale les Blondissimes od L'Oréal som musela vyskúšať.

 Je to ďalší z mojich pokladov z nemeckých drogérií v originálnom znení bez titulkov. Ešte dva tri nákupy a budem fluent speaker. Keby som sa vrátila späť v čase, siahla by som po rúžovej. Späť v čase som však chcela marhuľkovú soft apricot. Akosi som sa ju však bála používať. Teda kým ma bavilo ombré. Bála som sa, že mi to čiastočne ostane, ale ee. Všetko po pár umytiach odíde. A nudné ombré je späť.


Préférence pastelové tonery sa používajú ako obyčajný kondicionér. Po umytí vlasov natrieť, počkať a zmyť. Vlasy sú z nich jemnejšie a rozčesateľnejšie, ale z chemického hľadiska to asi veľa dobra nerobí. V tube je kopec produktu, takže vydržia viacero použití a zábava môže trvať dlhšie. Čo sa týka efektu, nie je to žiadne wow. A žiadne wow sa ani nesľubuje. Preto som si možno mala zobrať rúžovú.. Neskoro!


Ako mi to zafarbilo ombré na pastelovú marhuľu posúďte samé (samy?). Farebný rozdiel bolo určite vidno. Konce boli tmavšie a menej bili popri zvyšku vlasov do očí. Toner som si nanášala po celej dĺžke vlasov a mala som pocit, že som akási ryšavejšia. V skratke sa mi to celé páčilo, ale nabudúce-naminule by som siahla po soft pink. Ako malá princezná.

Hen výsledok:








Vidíte tam marhuľu?

A PS: Hrala som sa s nastaveniami a omylom som zmenila adresu z blaznivybublifuk.blogspot na bublifukova.blogspot. Ups.

Komentáre