K-Beauty: Jolse Random Box



Prepadla som ďalšej mačke vo vreci. Teda tajomnej krabičke krásy. Random Box od Jolse bol príliš silný magnet. Deal bol takýto: zaplatíte buď dvadsať alebo tridsať dolárov, vyberiete si jeden hlavný produkt a ostatné budú veľké prekvapko. Plus, pre prvých tristo zákazníkov letel aj špeciálny diár od Cosrx na rok 2016. Nevedela som sa dočkať, kým mi tento kórejský beauty box pristane na stole. A rozbaľovala som ho pri ultra zvedavej kolegyni, ktorá sa vždy z mojich balíčkov teší snáď viac než ja. Vo vnúter bola zas kopa kórejských zázrakov, ktoré budem môcť odušu testovať a hľadať medzi nimi beauty jednorožca. Toto sú kandidáti:



COSRX: BHA Blackhead Power Liquid



Značka Cosrx mi padla do oka vďaka ich funky dizajnu s mierne obtlstlým fúzatým pánom s hojným podbradkom. Okrem toho sa mi páči ich filozofia čo najmenšieho počtu ingrediencií v produktoch a rozumnej spotreby. Ako hlavný produkt Jolse Random Boxu som si teda vybrala ich BHA Blackhead Power Liquid.

Power Liquid odstraňuje odumreté bunky a čierne bodky z pórov a predchádza tvorbe nových. Obsahuje prírodnú kyselinu BHA, Betaine Salicylate, zlúčeninu betaínu a kyseliny salicylovej so 4-percentnou koncentráciou. Táto látka by mala byť k pleti šetrnejšia a zároveň aj efektívnejšia než čistá kyselina salicylová. Nie som chemik, ale očakávam zázraky. Ďalšími bojovníkmi sú niacínamid, tiež známy ako vitamín B3 a voda z vŕbovej kôry miesto tradičnej vody čistenej. Celkovo má BHA Blackhead Power Liquid 10 ingrediencií. COSRX sa mi začína extrémne páčiť. Výsledná pleť by mala byť jemnejšia a žiarivejšia s krajšou štruktúrou. Aplikuje sa na vyčistenú pleť po toneri. Neaplikuje sa na jemnú pokožku pod očami a v prípade denného nosenia sa treba chrániť opaľovacím krémom. Vyzerá to, že tento power liquid je seriózna vec. Produkt treba pre čo najlepší výsledok nechať poriadne vstrebať a nesmie sa kombinovať s peelingmi, produktmi s vysokou koncentráciou vitamínov C a A, alebo inými produktmi s obsahom AHA a BHA. Trošku sa bojím. Po prvom použití ale žiadna katastrofa nenastala, som zvedavá či mi ozaj pomôže s čiernymi bodkami.

Cena? 21$.

Skin Watchers: AC Clearing Essence



Pleťová esencia od Skin Watchers predchádza akné a vyhádzanej pleti. Obsahuje výťažok z liečivého čajovníka, vďaka ktorému pleť upokojí a nezanechá nepríjemné pocity pnutia. Tiež má v sebe výťažky z čučoriedky, mandarínky a cukrovej trstiny, hrozna, aloe, jablka, kamilky a sladkého drievka, vitamíny E, C a B a kyselinu hyalurónovú. Pre maximálny efekt esencia neobsahuje žiadne umelé konzervanty, všetko je zakonzervované prírodnými výťažkami z rastlín. Esencia pleť hydratuje, ale nenecháva ju mastnú. Výsledkom by mala byť čistá, matná pleť. Používa sa po toneri. Prvý z produktov, ktoré mi Jolse vybrali náhodne. Esencia má plnú veľkosť a sama o sebe stojí toľko, čo som zaplatila za celý random box. Jej zloženie aj určenie sú mi veľmi sympatické, takže palec hore.

Cena? 29$.


Skin Watchers: Aloe Vera Soothing Gel



Gél s obsahom aloe vera pozbieraného na texaských púšťach upokojuje, hydratuje a vyživuje bez zanechania nepríjemného lepkavého pocitu typického pre iné aloe vera produkty. Obsahuje tiež výťažky z levandule, bergamotu, mety, frézie, kamilky a rozmarínu. Malý trik: ak potrebujete upokojiť podráždenú pleť, alebo ako prvú pomoc po spálení slnkom, je dobré mať tento gél v chladničke. Soothing gel sa javí byť super produktom na leto.

Cena? 18$.

Gold Kiwi Mask Sheet




Hydratačná maska pre čistú a žiarivú pleť s obsahom Gold Kiwi. Vhodná je najmä pre slnkom poškodenú pleť. Z tohto radu kozmetiky mám aj opaľovací krém v tyčinke, s ktorým som bola cez leto veľmi spokojná. Ďalší palec hore pre Jolse.

Cena 5$.

COSRX Acne Pimple Master Patch



24 náplastí v rôznych veľkostiach na hojenie akné. Produkt je jedným z bestsellerov značky COSRX. Náplaste chránia ranky po akné pred špinou a baktériami, pomáhajú s hojením a dajú sa použiť aj s mejkapom. Náplasť treba vymeniť ak napuchne, alebo sa sfarbí do biela. Vyrážky už veľmi nepatria medzi moje akútne problémy, ale keď sa mi nejaká vyhodí,bude fajn mať náplasti po ruke.
Cena je 6$.

SKIN79 Animal & Fruit Mask





Parádna funky maska Pomegranate girl s obsahom granátového jablka pre jemnú a pružnú pleť. Rýchla maska na pleť vždy poteší, najmä ráno po. Jej chutný dizajn navyše isto poteší aj spolubývajúcich.

SKIN79_Animal_&_Fruit_Mask_23g
Nie sú parádne? Obrázok z Jolse.com














Cena? 5.50$.

COSRX Diary 2016 + Stickers



Minimalistický diár nevyužiteľný v bežnom živote, ale na plánovanie blogovania ako vyšitý. Snáď mi pomôže písať poslušnejšie a pravidelnejšie.












Vzorky:



Luke Charcoal Nose Cleansing Strip (môj neobľúbený)
Lioele Beyond the Solution BB Cream
Lioele Pore Clean & Tightening Dr. Ampoule
Lioele Blooming Shimmer Pearl Base
Lioele Multi Seaweed Gel
Tonymoly Magic Food Banana Hand Milk
Tonymoly Naturalth Goat Milk Aqua Whitening Cream
Tonymoly Naturalth Goat Milk Pure CC SPF30 PA++
Cosrx Galactomyces 95 White Power Essence
Cosrx BHA Blackhead Power Liquid
Cosrx Advanced Snail 96 Mucin Power Essence
Cosrx AHA 7 Whitehead Power LiquidJolse Blotting Paper

Záver? Super mačka vo vreci! Celková hodnota boxu (84.50$) poriadne prevyšuje zaplatených 30 dolárov a vybraté produkty nie sú samé nepredajné somariny. Sú to síce veci, ktoré by som si sama od seba asi nikdy nekúpila, ale možno motyka vystrelí a budú top. Otestujem dám vedieť. 

Komentáre

  1. ahoj, pěkný článek :) korejskou kosmetiku používám něco přes rok a taky se těším na každý balíček - i když vím dopředu , co v něm bude :D mám spíš sušší pleť a zjistila jsem (přes COSDNA), že korejské krémy vesměs obsahují glycerin někde vysoko na INCI, takže s nimi pomalu končím, kvůli vysušování pokožky obličeje. ovšem nezanevřela jsem na séra a ampule a samozřejmě na tonery, bez nich moje denní rutina nemůže být. taky oční krémy jsou v pohodě. jen ty moisturizéry mě jaksi "nemoisterizují" :D. mezi moje oblíbence patří značky skin watchers ( mám právě v lednici neotevřený aloe vera gel, který popisuješ v článku), the skin house a secret key. chystám se na jejich black snail original cream .... třeba bude o něco lepší, než současný ceramizing cream od skin watchers a steam cream od benton, které jsou na mě moc "suché". ty bych doporučila na mastnou pleť (T zónu).
    jak ti sedí ten aloe vera gel od skin watchers, už jsi ho zkoušela? díky BB

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! ja mám tiež suchú pleť, takže si mi výborne poradila. budem si na to viac dávať pozor. momentálne používam Guerisson 9 Complex Cream, ktorý má síce veľké meno, ale ja si žiadne zázraky nevšímam. Celkovo som skôr fanušík olejov. Z K-Beauty sa mi ale osvedčili ich sleeping packy, najmä Intense Care Dual Effect od TonyMoly. A čo sa týka Aloe Gélu, odkladám si ho na zubatejšie slniečko. Teraz ešte zvláčňujem pleť olejmi a bohatými krémami.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Bublina ďakuje za rozhovor.