Paleta rúžov DIY



Tvorím tú časť populácie, ktorá si odkladá všetko, čo sa možno zíde. Krabičky, horčičáky, tašky, stužky, baliaci papier a mnohé horšie veci. Nepamätám si, že by sa to už niekedy zišlo. Ale mám to. Týmto spôsobom som si odložila prázdnu paletu po elf korektoroch a predstavte si, využila som ju! Sama tomu doteraz neverím. Po všetkých tých rokoch... Prerobila som ju na vlastnú paletu rúžov. Podarený nápad! Tu je na nepodarených fotkách jednoduchý návod:






1. Potreby:



budúca paleta, minuté rúže, malá kávová lyžička, zapaľovač, niečo, čím sa dá vyšprtávať, odhodlanie a pár viac-menej šikovných rúk









2. Postup:


Čudovali by ste sa, koľko toho ešte v rúži ostane, aj keď sa už nedá aplikovať priamo z tuby.











3.


Stačí to niečím vydolovať, roztopiť na malej lyžičke a vyliať do paletky.










4.


Ta-dá!









5.


Následne treba opakovať s každým dojazdeným rúžom.













































































































































Výsledný produkt je parádna kompaktná paletka rúžov, ktoré sa najrýchlejšie minuli, takže ste ich isto najčastejšie používali. Aj po ich predčasnej smrti ich môžete mať stále pri sebe a s radosťou využiť každý posledný pigment. Ja mám moju paletku v práci, aby som nemusela nosiť plnú kabelku rozhádzaných rúžov. Navyše pôvodná paleta korektorov od elf mala zrkadielko a mini štetček, takže je na túto úlohu dokonalá.



Komentáre